Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:23:05 GMT

بدهی ۷۰۰ هزار دلاری ریودو ژانیرو به جوکوویچ

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۰۱۰۰

بدهی ۷۰۰ هزار دلاری ریودو ژانیرو به جوکوویچ

شهرداری ریودوژانیرو هشت سال است که بدهی تنیسور صربستانی را پرداخت نکرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یک دادگاه برزیلی ایالت ریودوژانیرو را به پرداخت ۷۳۱.۷۰۰ دلار به نواک جوکوویچ محکوم کرد. تنیسور صربستانی در یک رقابت شرکت کرده بود و بر اساس بند قراردادش تمام مبلغی که باید دریافت می‌کرده را نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرد شماره دو جهان در سال ۲۰۱۲ در شهر ریودوژانیرو برابر گوستاوو کوئرتن قرار گرفت. شهرداری در آن زمان قول داد که برای این بازی و حضور در دیگر فعالیت‌هایی هم‌چون افتتاحیه‌های ورزشگاه‌هایی برای تنیسورهای محروم و شرکت در یک مسابقه فوتبال برای خیریه  ۱.۱ میلیون دلار پرداخت می‌کند.

در قرارداد ذکر شده بود این مبلغ در سه سقط پرداخت می‌شود اما شهرداری تنها ۴۵۰ هزار دلار نخست را پرداخت کرد. دادگاه در رابطه با ۶۵۰ هزار دلار باقی مانده حکم داده است که پس از گذشت هشت سال ارزش این پول به ۷۳۱.۷۰۰ رسیده است.

قهرمان ۱۶ گرند اسلم ابتدا در سال ۲۰۱۵ به دادگاه رفت تا این مشکل حل شود اما پیشرفتی در پرونده دیده نشد. جوکوویچ تصمیم گرفت دوباره شکایتی را در ژوئن ۲۰۱۹ ارائه دهد. در مصاحبه‌ای که تنیسور صربستانی در آن زمان داشت اعلام کرد پول برایش اولویت ندارد و بیش از همه آن را به عنوان شرکت در یک کار خیر می‌بیند.  

جوکوویچ تاکنون برای حضور در مسابقات مختلف تنیس (ATP) نزدیک به ۱۴۰.۲ میلیون یورو به دست آورده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نواک جوکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدمگاهی، سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: در سال ۱۴۰۱ صادرات شرکت‌های دانش بنیان بین ۸۵۰ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار بوده است. آمار صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته با افزایش بیش از ۲ تا ۳ برابری به بیش از ۲ میلیارد دلار اعلام شده است.

قدمگاهی در ادامه افزود: بر اساس هدف گذاری صادرات محصولات دانش بنیان در دو سال آینده میتواند به ۱۰ میلیارددلار برسد. برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی شده که شرکت‌هایی پیشران دانش بنیان که ۸۰ درصد صادرات شرکت‌های دانش بنیان را انجام میدهند به شرکت‌های متوسط و کوچک کمک کنند تا آنها نیز در مسیر تجارت وارد شوند.

وی در ادامه درباره کمک سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات به شرکت‌های پیشران بیان کرد: شرکت‌های پیشران دانش بنیان نیاز به سرمایه گذار و رفع مشکلات همچون گمرکی دارند که سعی شده در این موارد نیز به آنها کمک کرده تا این شرکت‌ها به راحتی کار تجاری خود را انجام دهند.

سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار کرد: ۸۰۰ شرکت دانش بنیان امسال در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) حضور دارند و محصولات خود را معرفی می‌کنند. بجز این شرکت‌ها پایگاه بین المللی معاونت فناوری، اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری، خانه‌های فناوری در کشور‌های مختلف، صندوق‌های پژوهش فناوری، کریدور صادرات و باشگاه سرامدان صادرات شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان