Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نخستین گروه ورزشکاران خارجی شرکت‌کننده در سومین دوره مسابقات جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی روز جمعه، ۲۷ دی‌ماه وارد بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی شدند.


سرپرست فنی این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر این اساس ۱۰ نفر از ورزشکاران کشورهای کره جنوبی، اوکراین، زیمباوه و تاجیکستان به عنوان نخستین تیمهای حاضر در این رقابت ها به بجنورد وارد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الیاس امیرآبادی افزود: ورزشکاران دیگر کشورهای شرکت کننده نیز بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا فردا به بجنورد سفر خواهند کرد.وی یادآور شد: در مجموع ۱۰۰ ورزشکار از ۲۳ کشور در این دوره از مسابقات در قالب ۲ گروه ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در بجنورد به رقابت می پردازند.وی لهستان، استونی، ترکیه، قبرس، مجارستان، کره جنوبی، اوکراین، گرجستان، آذربایجان، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، ترکمنستان، قزاقستان، تاجیکستان، ازبکستان، عراق، افغانستان، تانزانیا، اوگاندا، زیمباوه، کامرون و ایران را از کشورهای شرکت کننده در این مسابقات اعلام کرد.امیرآبادی افزود: این ورزشکاران در رشته های مختلف سنگ، کباده، میل سنگین، میل بازی، چرخ چمنی و چرخ تک نفره ورزش های زورخانه ای و نیز کشتی پهلوانی با هم به رقابت خواهند پرداخت.وی گفت: شروع مسابقات تیمی زورخانه ای و همزمان با آن مسابقات سنگ گیری، مسابقات تیمی هنرهای فردی کشتی و ادامه مسابقات در رشته هنرهای فردی و تیمی و سکوی رشته تیمی ۳۰ دی ماه خواهد بود.وی اظهار داشت: مسابقات کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و ادامه مسابقات در رشته کشتی پهلوانی و مهارت های فردی و سکوی مهارت های فردی نیز اول بهمن ماه و مسابقات کشتی پهلوانی و مسابقه پایانی کشتی و اختتامیه سکوی کشتی پهلوانی و آیین اختتامیه مسابقات دوم بهمن ماه است.سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ۲۸ دی تا دوم بهمن ماه در سالن ورزشی دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می شود. برچسب ها: ورزشکاران زورخانه‌ای ، بجنورد

منبع: خرداد

کلیدواژه: ورزشکاران زورخانه ای بجنورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • دیدار ورزشکاران باستانی با آیت الله نورمفیدی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر