Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: تشییع شهید سپهبد سلیمانی در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه‌ای نداشتیم. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حجت الاسلام والمسلیمن محمد محمدی گلپایگانی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب به مردم  استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: شما مردم این استان به دلاوری، شجاعت و سلحشوری مشهور هستید و سابقه روشن شما از جمله مبارزاتی که با سلسله پهلوی داشتید هم این را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در این انقلاب هم نشان دادند که انسان‌های محکم و پابرجایی هستند و هر جدا صدای ولی فقیه را شنیدند کوتاهی نکرده و در این راه شهدای بسیاری را هم تحویل انقلاب و نظام اسلامی دادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری ابراز کرد: اگر ما امروز امنیت داریم و مردم کشورمان در میان این دنیای پرتلاطم و این همه ناامنی، آرامش و آسایش دارند به برکت خون این شهیدان است.

وی با اشاره به ایام فاطمیه، به بیان برخی ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و افزود: مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اهل بیت (ع) علاقه‌ زیادی دارند و به این خصلت مشهور هستند.رئیس دفتر مقام معظم رهبری بیان کرد:

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: حضرت آقا هفته‌ای یک بار دیداری با خانواده‌های شهدا دارند و با همه گرفتاری‌ها و کمی وقت کنار آنها می‌نشینند، درددل‌ها را می‌شنوند.

وی بیان کرد: در کجا چنین رهبری داریم که به احترام خون شهدا هر هفته به دیدار خانواده‌های آنها می‌رود، اینطور در کنار خانواده‌ها می‌نشیند، بچه‌ها را روی زانو می‌نشاند و دست به سر و صورت آنها می‌کشد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خطاب به حاضرین در نماز جمعه شهر یاسوج با بیان اینکه شما مردم کهگیلویه و بویراحمد در تکریم نماز جمعه زبانزد هستید، گفت: امام جمعه سابق‌تان به علت کسالت، خودشان متقاضی بودند که شخص دیگری بیاید و از امروز نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام «سید نصیر حسینی» اقامه می‌شود.

حجت الاسلام گلپایگانی با اشاره به اینکه امروز دشمن در داخل خانه‌ها هم نفوذ کرده، تاکید کرد: اگر می‌خواهید فرزندان‌تان در برابر انواع فتنه و فساد بیمه شوند راهش این است که فرزندانتان را با اینگونه مجامع آشنا کنید.

وی تصریح کرد: اگر فرزندان‌تان به این مجامع، هیئت‌ها، عزاداری‌ها و روضه‌ها بیایند بیمه و آسیب‌ناپذیر می‌شوند مانند کسی که واکسن زده باشد و وسط طاغوتی‌ها و جزامی‌ها برود، شرکت در نماز جمعه واکسن است و بیمه می‌کند و نمی‌گذارد مبتلا شوید.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تقدیر و تشکر از آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی نماینده سابق ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خانواده ریشه‌دار و اصیل ملک‌حسینی را شما بهتر از من می‌شناسید و این خانواده از اول انقلاب نشان دادند که پایبند به اصول این نظام هستند.

وی بیان کرد: زمانی که ایشان به اتفاق امام جمعه جدید خدمت حضرت آقا رسیدند، مقام معظم رهبری به آقای ملک‌حسینی فرمود که باید مرتب به استان کهگیلویه و بویراحمد رفت و آمد داشته باشید زیرا مردم به شما علاقه‌مند هستند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در یاسوج: از طرح مسائل تفرقه انگیز پرهیز کنیممعاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری: امام جمعه سابق یاسوج 25 سال در سنگر نماز جمعه خدمت کردند

رئیس دفتر مقام معظم رهبری به مسائل کنونی کشور اشاره داشت و با بیان اینکه چرا آمریکا با ما دشمن است و هر چه از دستش بر می‌آید کوتاهی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: تاریخ تشکیل این حکومت را مطالعه کنید تا ببینید که آمریکا چگونه به وجود آمد.

وی با اشاره به پرونده سیاه آمریکا در چند سال اخیر، به تاریخچه تشکیل این حکومت اشاره داشت و بیان کرد: چند هزار نفر دنبال پیدا کردن طلا از اروپا به آمریکا آمدند که دست سرخپوست‌ها بود و مالک اصلی آن سرخپوست‌ها بودند، در تاریخ بخوانید که چه جنایاتی انجام دادند و سرخپوست‌ها را قتل‌عام و نابود کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، گفت: کسی که نقشه‌های آمریکا را در عراق خنثی کرد، می‌دانید و بدانید که تنها و تنها سلیمانی بود و هر جا اینها نقشه ریختند که ملت عراق را از بین ببرند و غارت کنند سلیمانی خنثی کرد.

حجت الاسلام گلپایگانی بیان کرد: آخرین کاری که ایشان انجام داد و برکات وجودی‌اش هنوز هست و ان‌شاءالله خواهد بود تشکیل حشدالشعبی است، همین گروه مسلمان و مبارزی که شبیه بسیج ما در آنجا برپا و سازماندهی کرد، آموزش نظامی داد، در مقابل آمریکایی‌ها ایستاد و بسیاری از نیروهای حشدالشعبی به دست همین جنایتکاران شهید شدند.

وی ابراز کرد: وقتی این بزرگوار را به شهادت رساندند جمهوری اسلامی چنان زهرچشمی از آمریکایی‌ها گرفت که نظیرش را در تاریخش ندیده بود و آن این بود که پایگاه عظیم عین‌الاسد را با موشک‌های دقیق ویران کردند و این آدم ابله می‌گوید نه، چیزی نشده است در حالی که طبق بررسی‌ها، حداقل صد جنازه از این پایگاه خارج شد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری عنوان کرد: اینها در حالی است که فرمانده هوافضای سپاه گفت ما هدفمان زدن مراکز حساس بود و اگر می‌خواستیم کشته بگیریم می‌توانستیم حداقل 500 تا کشته بگیریم.

وی با بیان اینکه من مطمئن هستم خون پاک این شهید و همرزمانش می‌جوشد تا روزی که این مردم را از دست آمریکای جنایتکار نجات دهد، گفت: من بارها شاهد بودم که هرگاه این سردار رشید اسلام خدمت حضرت آقا می‌رسید آقا او را به آغوش می‌گرفت، می‌بوسید و نوازش می‌کرد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: تشییع او در دنیا بی‌نظیر بود و در تاریخ بشریت چنین تشییع جنازه‌ای نداشتیم.

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • تأکید وزیر علوم بر حمایت دانشگاهیان از خیزش علیه جنایات رژیم صهیونیستی
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم