Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@00:39:25 GMT

قائدی: نیمکت نشینی‌ در تیم امید جالب نبود

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۰۲۶۷

قائدی: نیمکت نشینی‌ در تیم امید جالب نبود

مهاجم تیم فوتبال امید با بیان اینکه از نیمکت‌نشینی‌اش در دو بازی این تیم ناراحت بوده است، گفت: قسمت نبود به مراحل بالاتر صعود کنیم.

به گزارش مشرق، مهدی قائدی بعد از بازگشت تیم فوتبال امید ایران از مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک، گفت: تمام سعی و تلاشمان را کردیم تا صعود کنیم. هرچه در توان داشتیم گذاشتیم ولی قسمت نشد بالا برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی آخر خیلی موقعیت از دست دادیم.

بیشتر بخوانید:

قائدی عامل حذف تیم امید بود؟

وی درباره اینکه یک فرصت خوب گلزنی را مقابل چین از دست داد، تصریح کرد: همه موقعیت داشتند. می توانستیم چهار پنج گل به چین بزنیم. با دو گل هم صعود نمی کردیم. قسمت این بود.

مهاجم تیم فوتبال امید در پاسخ به این سئوال که مشکل اصلی این تیم چه بود، یادآور شد: آقای استیلی زحمتش را کشید. بازی دوستانه ما واقعا کم بود. آخرین نفراتی که برای مسابقات انتخاب شدند، دو هفته کنار هم بودند. بعضی ها در بازی با ازبکستان اولین دیدار خود را برگزار کردند. سایر تیم ها ۳۰، ۴۰ بازی دوستانه کردند ولی با ما پایاپای بودند.

قائدی درباره اینکه در دو بازی نیمکت نشین بود، تاکید کرد: این برای خودم هم جالب نبود ولی نظر سرمربی است. یکسری مربیان پلن هایی دارند. ما هم احترام می گذاریم. بازیکن از نیمکت نشینی ناراحت می شود ولی اینجا تیم ملی است و با باشگاهی فرق می کند.

مهاجم تیم استقلال در پایان گفت: در این مدت با کادر فنی و پزشکی تیم استقلال در تماس بودم و قرار است از شنبه به تمرین استقلال بروم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی مهدی قائدی استقلال تیم ملی امید حمید استیلی سرمربی نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا سلیمانی، مهاجم سابق سایپا که این بار در مقابل تیم پیشین خود قرار گرفته بود، در ترکیب اصلی تیم مهدی تارتار بازی کرد و تلاش زیادی هم برای گلزنی انجام داد.

سلیمانی که این فصل7  گل به ثمر رسانده و با شش گل برترین گلزن نیم فصل دوم لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، در دقیقه 84 روی ارسال رضا جعفری با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کرد اما موقعیت او تبدیل به گل نشد.

نکته جالب اینکه در این بازی ملوان صاحب یک ضربه پنالتی هم شد اما برخلاف بازیهای قبلی سلیمانی پشت توپ قرار نگرفت اما باوجود عدم گلزنی در این بازی، مهاجم محبوب مهدی تارتار، نمایش خوب و موثری را ارائه کرد.

او حالا خود را آماده شش بازی پایانی لیگ برتر می‌کند که شاید سبب شود تا او برای اولین بار با گل زده دو رقمی فصل را به پایان برساند.

دیگر خبرها

  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • سلیمانی می‌خواست گل صعود بزند
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند