Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سراج بابیان اینکه سردار سلیمانی پرچم‌دار مبارزه با تروریست و زمینه‌ساز امنیت منطقه بود، گفت: جنایت و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی باید از طریق مجامع بین‌المللی برای محکوم کردن رژیم آمریکا پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام خطیب موقت نماز جمعه این هفته شهر ایلام ظهر امروز (27 دی) در مصلا بزرگ امام خمینی (ره) این شهر اظهار کرد: ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک اقدام بزدلانه رژیم تروریست محور آمریکا بود که چهره جنایتکارانِ و خبیث این رژیم و شیطان بزرگ را برای مردم جهان آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت‌الاسلام «شمس الله سراج» با اشاره به اینکه ترور شهید سردار سلیمانی هرچند واقعه‌ای بسیار تلخ برای ملت ایران اسلامی و سایر ملت‌های آزاده جهان بود، افزود: راه و هدف سردار شهید سلیمانی که همانا مبارزه با استکبار جهانی و خروج آمریکای تروریست و جنایتکار از منطقه بود باهمت فرزندان سپاهی ملت که او پرورش داده است ادامه خواهد یافت.

 

وی بابیان اینکه ترور شهید سردار سلیمانی مغایر با همه قوانین بین‌المللی است، افزود: آمریکای جنایتکار و رئیس‌جمهور بزدلش، به این اقدام صریحاً اعتراف کرده‌اند و شهادت سردار سلیمانی و ترور ناجوانمردانه این سردار بزرگ، مستقیماً متوجه آمریکای جنایتکار است.

 

امام‌جمعه موقت شهر ایلام با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی باید خون سردار شهید سلیمانی و همچنین پیگیری و محکومیت جنایت تروریستی آمریکای جنایتکار را سازمان ملل طلب کنند، افزود: سردار سلیمانی پرچم‌دار مبارزه با تروریست و زمینه‌ساز ایجاد امنیت در منطقه بود و این امر مطابق با امیال شیطانی آمریکای جنایتکار در به هم زدن امنیت منطقه نبود.

 

حجت‌الاسلام سراج در ادامه با تأکید بر لزوم پیگیری بین‌المللی جنایت و اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ابراز کرد: حادثه تلخ هواپیمای اکراینی که به شهادت جمعی از فرزندان ملت و هم‌وطنان شد موجب تلخ‌کامی آحاد ملت شد، در واقع علت و بانی این حادثه تلخ، آمریکای جنایتکار است که با اقدامات جنایتکارانه خود فضای ناامنی را در منطقه ایجاد کرده است.

 

وی با تأکید بر لزوم ورود وزارت خارجه کشور به این موضوع و پیگیری آن مبنی بر اینکه مشکل اصلی سقوط هواپیمای اکراینی، مشکلات و اقداماتی است که آمریکا ایجاد کرده است، افزود: مسئولان ارشد نظام خون شهید قاسم سلیمانی را در سازمان ملل از آمریکا مطالبه کنند و از این موضوع به‌هیچ‌وجه کوتاه نیایند.

 

خطیب موقت نماز جمعه ایلام در ادامه بابیان اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مدیون نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: نیروهای مسلح و به‌ویژه سپاه پاسداران در طول 41 سال گذشته از هیچ تلاشی در راستای دفاع از کیان اسلامی و امنیت مطلوب در کشور دریغ نکرده‌اند و در این عرصه جان‌برکف بوده و در خط مقدم بوده‌اند.

 

حجت‌الاسلام سراج تصریح کرد: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مایه عزت، افتخار ملت و همه ملت‌های آزاده جهان و نام درخشانی برای ایران اسلامی است و این عزت و افتخار توسط مردم ایران گرامی داشته می‌شود و مردم ایران اجازه نخواهند داد که خون شهید سردار سلیمانی پایمال شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی جوسازی‌های اخیر علیه شورای نگهبان، یادآور شد: شورای نگهبان یکی از مهم‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی در راستای حفظ نظام و چهارچوب آن است، رد صلاحیت برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از سوی شورای نگهبان، به این معنا نیست که این شورا درصد تضییع حق این افراد است بلکه شورای نگهبان حافظ اصول، قانون اساسی و شاکله نظام است.

 

امام‌جمعه موقت شهر ایلام کار شورای نگهبان در چارچوب قانون است پس کسانی که داعیه قانون مداری را دارند باید به قانون احترام بگذارند، شورای نگهبان، سالهاست که وظیفه و کار خود را به‌خوبی انجام داده و باید به نظر و رأی آنان احترام گذاشت.

 

حجت‌الاسلام سراج در پایان بابیان اینکه امروز دشمنان چهره واقعی خود را نشان داده و به هر ابزاری برای ایجاد ناامنی در کشور و ضربه زدن به‌نظام اسلامی استفاده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین عامل شکست دشمنان و اقتدار نظام اسلامی، محور وحدت، انسجام ملی و ولایتمدار است که نباید با توطئه‌های دشمنان، این وحدت دچار خدشه شود.

 

  

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی مسجد فهما سقوط هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی امنیت و آرامش سردار سلیمانی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار

آقای احمدی گفت: همه ساله آفات برگخوار و جوانه خوار بلوط خسارات سنگینی را به عرصه‌های جنگلی استان وارد می‌کنند و در سال ۱۴۰۳ سطحی معادل ۴۵۰۰۰هکتار از جنگل‌های استان را آلوده نموده که منطقه مشایخ شهرستان کیار نیز از این موضوع مستثنا نبوده و مورد هجوم این آفات قرار گرفته اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با توجه به اعتبارت خود اقدام به مبارزه با این آفات در سطح ۳۰۰ هکتار در جنگل‌های منطقه مشایخ نموده است.

وی افزود: از آنجایی که در جنگل‌ها استفاده از سموم شیمیایی ممنوع می‌باشد عملیات مبارزه با ترکیب بیولوژیک BT صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

احمدی اضافه کرد: بخش عمده‌ای از این مناطق در منطقه حفاظت شده محیط زیست واقع شده و اداره کل منابع طبیعی استان با توجه به اعتبارات خود هر ساله اقدام به مبارزه می‌نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • اخبار سیاسی ۱۶ اردیبهشت؛ ۶مرحله اخذ رای الکترونیک/نشست رئیسی با استانداران
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است