Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در وزن‌های ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا به مصاف حریفان خود رفتند. ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، این مسابقات که جز, رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می‌شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می‌شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت‌های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی‌گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا می‌رود.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نیک ماتوهین از آلمان و آنتونی نلسون از آمریکا می‌رود.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می‌شود که بهنام احسان‌پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

اعزام تیم منتخب کشتی آزاد به مسابقات رنکینگ اتحادیه جهانی

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

کد خبر 6088874

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • افغانستان به مصاف تاجیکستان می‌رود