Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@20:16:28 GMT

ملت ایران قدردان جان‌فشانی‌های سپاه است

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۰۶۷۲

ملت ایران قدردان جان‌فشانی‌های سپاه است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر، به ۲۹ دی ماه روز ملی هوای پاک اشاره کرد و افزود: سالم نگه داشتن محیط‌زیست یعنی رعایت حق زمین، هوا، آب، خاک، دریا، صحرا، کوه و دشت، گیاهان، حیوانات و سایر موجودات و عرصه‌های زیست محیطی که ارتباط با حیات جامعه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان این‌که تامین سلامت و بهداشت محیط زیست از اصول اولیه است، ادامه داد: مردم و مسئولان جامعه موظفند در تحقق این مهم تمام سعی و تلاش خویش را به کار گیرند، ولی آنچه عملاً در زندگی جوامع مختلف بشری ظهور دارد عده‌ای بی‌مهابا برای تامین منافع خویش به همه اصول زیست‌محیطی پشت کرده و هیچ حریمی را رعایت نمی‌کنند.

امام جمعه ابهر، به سقوط هواپیمای مسافربری اشاره کرده و ضمن ابراز تاسف شدید و عرض تسلیت به بازماندگان اظهار کرد: کام مردم داغدار ایران در سوگ سردار دل‌ها با سیلی سخت فرزندان سپاهی ملت بر آمریکا، تازه شیرین شده بود که خبر اولیه سقوط هواپیمای مسافری اوکراین با ۱۷۹ مسافر که ۱۴۶ نفر آن ایرانی بودند، تلخ شد. گذشت دو روز از واقعه و یاوه‌گویی‌های ترامپ و غربی‌ها در باره عین‌الاسد موجب شد، حادثه سقوط هواپیما چندان به چشم نیاید. اما اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح در صبح روز شنبه، مبنی بر بروز خطای انسانی از طرف پدافند ایران، کشور را در شوک و بهت، حادثه فرو برد.

رحیمی با بیان اینکه اطلاعیه ستاد کل، علت اصلی حادثه را فضای جنگی حاکم بر آسمان اطراف ایران در شب چهارشنبه و آمادگی ۱۰۰ در صد پدافند ایران و خصوصاً تهران اعلام کرد که در یک خطای سهوی، منجر به این فاجعه بزرگ و ناگوار شد، افزود: ستاد کل ضمن پذیرش خطای انسانی، از مردم و صاحبان عزا عذرخواهی کرده و قول پیگیری دقیق‌تر حادثه و تلاش برای تقویت فنی سامانه‌ها برای جلوگیری از بروز این گونه حوادث اعلام کرد.

وی با بیان این‌که اطلاعیه ستاد کل، علت اصلی حادثه را فضای جنگی حاکم بر آسمان اطراف ایران در شب چهارشنبه و آمادگی صد در صد پدافند ایران و خصوصاً تهران اعلام کرد که در یک خطای سهوی، منجر به این فاجعه بزرگ و ناگوار شد، ادامه داد: ستاد کل، ضمن پذیرش خطای انسانی، از مردم و صاحبان عزا عذرخواهی کرده و قول پیگیری دقیق‌تر حادثه و تلاش برای تقویت فنی سامانه‌ها برای جلوگیری از بروز این گونه حوادث اعلام کرد.

امام جمعه ابهر گفت: از جمله این نکات مهم پذیرش خطا و اعتراف به اشتباه بدون توجیه و فرافکنی، عذرخواهی از مردم و آمادگی برای هرگونه تنبیه، توضیح صادقانه ماجرا بر اساس اسناد و بررسی‌هایی که تا آن ساعت رسیده بود، قول لازم برای پیگیری قصور یا تقصیرات انجام گرفته و اطلاع‌رسانی شفاف به مردم، تلاش برای رفع نقائص موجود برای جلوگیری از بروز این‌گونه حوادث تلخ، سرعت عمل ستادکل در صدور اطلاعیه و سخنان صادقانه و شجاعانه دو سردار شجاع سپاه اسلام است که تا حدود زیادی می‌تواند از ناراحتی مردم بکاهد.

رحیمی تاکید کرد: سپاه پاسداران همواره در عرصه های مختلف، خدمات ارزشمند و تاثیرگذاری به کشور، نظام و ملت داشته است و ملت ایران قدردان جان‌فشانی‌های نیروهای سپاه است.

کد خبر 4827864

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه امام جمعه ابهر قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر ایلام گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین

رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مرذم عزیز هستند.

او، دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، میتواند زمینه ازادی کل زندذانیان جرایم غیر عمذد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوسست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • عملیات وعده صادق تکرار ناکامی استکبار در صحرای طبس بود
  • اطلاعیه جدید وزارت کار برای یارانه بگیران؛ این پیامک‌ها جعلی است
  • فراجا اطلاعیه مهم صادر کرد+ جزئیات