Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه خرمشهر گفت: ملت ما عاشق سپاه پاسداران است و به تعبیر و اعتقاد امام راحل اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود، عشق و علاقه مردم ما نسبت به سرداران سلامی و حاجی‌زاده کمتر از شهید حاج قاسم سلیمانی نیست.

حجت‌الاسلام محمد جواد عادلپور امروز در حاشیه راهپیمایی مردم در حمایت از اقتدار و امنیت و خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، اظهار کرد: در طول این ۴۰ سال انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب در تمام حوادث و مسائل پیشمرگ ملت و کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سپاه سالیان متمادی است که در حال ایثار و فداکاری و جانفشانی برای ملت عزیز ایران است و بسیاری از توطئه‌ و خرابکاری‌های دشمن توسط این عزیزان خنثی شده است.

امام جمعه خرمشهر با تاکید بر اینکه سپاه کارنامه درخشانی دارد، گفت: ملت ما عاشق سپاه پاسداران است و به تعبیر و اعتقاد امام راحل اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود، عشق و علاقه مردم ما نسبت به سرداران سلامی و حاجی‌زاده کمتر از شهید حاج قاسم سلیمانی نیست.

عادلپور عنوان کرد: حادثه سقوط هواپیما به وسیله خطای انسانی اندوه ما را چند برابر کرد، پذیرفتن خطا از سوی سرداران عزیز ما با وجود اینکه یک خطای فردی بود، نشانه صداقت و اخلاص و ایثار و فداکاری است.

وی افزود: مسبب اصلی این اتفاقات اخیر شیطان بزرگ است و به یک معنا باعث و بانی تمام خونریزی‌ها در منطقه آمریکای جنایتکار است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به شعار علیه سپاه پاسداران در روزهای اخیر، گفت: ما به این افراد قلیل که برخی از آنها فریب خورده‌اند و برخی نیز مزدور و جیره خوار هستند، توصیه می‌کنیم که به آغوش ملت برگردید و بازیچه دست دشمن نشوید، اما اگر دست از کار خود برندارید، ملت آتش به اختیار طرف شما خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهید قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان خرمشهر
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه
  • متلاشی شدن چند تیم تروریستی در استان کرمان طی سال گذشته
  • تیم‌های تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی