Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قشم عظمت سیلی موشکی سپاه را شکستن ابهت پوشالی آمریکا در جهان دانست و گفت: سپاه پاسداران برخاسته از ملت و مورد حمایت امت اسلام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسملمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: شهید نواب صفوی شخصیتی برخوردار از غیرت دینی و دغدغه‌مند در حوزه دین بود که در راه تشکیل حکومت اسلامی به درجه رفیع شهادت نائیل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهادت سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی و مجاهد شهید ابومهدی المهندس نه تنها فضای ایران و عراق بلکه تمام جهان را متاثر ساخت و روحیه جدید برای استکبارستیزی پدید آورد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: مردم با حضور کم نظیر خود در آیین‌های تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت دین خود را ادا کرده و رستاخیزی عظیم و خارج از مخیله استکبار جهانی خلق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت و به طور دقیق تمام اهداف مد نظر خود در سیلی موشکی را منهدم ساخت و عظمت این کار شکستن ابهت پوشالی آمریکای جنایتکار است.

وی اضافه کرد: این اقدام غرور آفرین، دیدگاه مردم جهان نسبت آمریکا را دگرگون ساخت و به یقین رسیدند که این کشور شکست پذیر می‌باشد.

امام جمعه شهرستان قشم بیان کرد: انتقام اصلی جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است و اقدام مجلس عراق در تصویب خروج آمریکا ستودنی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ابراز داشت: سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن هموطنان و برخی از مردم سایر کشورهای جهان مصیبتی بزرگ برای ملت ایران بویژه مقام معظم رهبری محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران در نخستین لحظات این حادثه به ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده که رخداد خطای انسانی در این حادثه محتمل است و پس از بررسی‌های لازم با صراحت و صداقت مسوولیت را پذیرفت.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: اینکه چرا ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان هواپیمایی دستور توقف پروازها و برخی دیگر از اقدامات لازم را انجام نداده جای سوال است که در جای خود بررسی و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم اظهار کرد: سپاه پاسداران برخاسته از مردم و مورد حمایت امت اسلام و ایران است.

وی افزود: هنرمند انقلابی و با بصیرت را می‌توان در مواقع فتنه و بحران شناخت و قطعا عده‌ای هنرمندنما که در این برهه بر طبل دشمن کوبیدند و با استعفا و کناره‌گیری در مسیر اهداف دشمن گام برداشتند را نمی‌توان در این صف قرار داد.

امام جمعه شهرستان قشم تصریح کرد: وقایع اخیر روبروی دانشگاه امیرکبیر و حرکت عده‌ای بی‌بصیرت، فریب خورده و همگام با دشمن به منظور عقده‌گشایی از مردم ایران برای تشییع باشکوه پیکر شهدای مقاومت انجام شد.

پس از اقامه نمازجمعه، مردم شیعه و سنی قشم همزمان با سراسر کشور به منظور دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدا بویژه شهید سلیمانی و نیز تکریم جانباختگان سانحه هوایی و دفاع از کیان سپاه پاسداران راهپیمایی کردند.

نتهای پیام/88050

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران شهید آمریکا دین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۰۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است