Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:28:24 GMT

محمدیان و زارع فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۱۸۹

محمدیان و زارع فینالیست شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام «متئو پلیکونه» ایتالیا که جزو رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود در سه رشته فرنگی، زنان و آزاد برگزار می شود که مسابقات کشتی آزاد از ساعت ۱۳ امروز جمعه و با برگزاری رقابت های اوزان ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم آغاز شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان در پایان دیدارهای مقدماتی به شرح زیر است:

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور بعد با نتیجه ۱۰ بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. نماینده ایران در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار حریف الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس است.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر ۲۳ سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه ۸ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. زارع در دیدار پایانی به مصاف بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه می رود.

دیدارهای فینال اوزان فوق امشب برگزار می شود.

مسابقات ۸ وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان ۶۵ و ۷۴ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

کد خبر 4827908

منبع: مهر

کلیدواژه: كشتي آزاد تورنمنت بين المللي ایتالیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال امید ایران تیم ملی والیبال ایران المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان جام تختی رقابتهای انتخابی المپیک کشتی آزاد فرهاد مجیدی وزارت ورزش و جوانان گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه

سوزان نوسل، رئیس انجمن قلم آمریکا آمریکا اعلام کرد: «این یک رویداد محبوب است و کار بسیار زیادی برای آن انجام می شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متأسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری جشن به روشی که امیدوار بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن قلم آمریکا که یک سازمان ادبی و بیان آزاد است همه ساله صدها هزار دلار جایزه اهدا می‌کند. یکی از این جوائز شامل جایزه ۷۵ هزار دلاری موسوم به ژان اشتاین برای بهترین کتاب است.

اما امسال (۲۰۲۴) با انصراف ۹ نفر از ۱۰ فینالیست ژان اشتاین، همراه با نامزدهای رشته های مختلف از ترجمه تا شعر، ادامه مراسم در تالار شهر منهتن غیر قابل اجرا شد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوز آمریکا گزارش داد در میان کسانی که این مراسم را ترک کردند، راشل الیزا گریفیث، اولین فینالیست در بخش رمان و همسر سلمان رشدی، رئیس سابق انجمن قلم آمریکا است.

 سوزان نوسل، رئیس انجمن قلم آمریکا آمریکا اعلام کرد: «این یک رویداد محبوب است و کار بسیار زیادی برای آن انجام می شود، بنابراین همه ما از این نتیجه متأسفیم، اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که برگزاری جشن به روشی که امیدوار بودیم و برنامه ریزی کرده بودیم ممکن نیست.»

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!