Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو پس از جدال برابر شاهین در نشست خبری حاضر شد.

طرفداری - پس از تساوی 0 بر 0 شهرخودرو برابر شاهین، سرآسیایی در نشست خبری حاضر و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فارس، مجتبی سرآسیایی بعد از تساوی بدون گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری گفت:

بازی از نظر کیفی خوب نبود. آنقدر مسایل حاشیه ای در مسایل فنی داخل شد که شرایط تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیم در 20 دقیقه اول خوب بازی کردند. در این مسابقه خلعتبری، صادقی و آقاجانپور را در اختیار نداشتیم و چند بازیکن هم از تیم جدا شدند. دستمان خالی بود.

وی افزود:

اتفاقاتی که رخ داد شرایط فنی را آنقدر تحت تاثیر قرار داد که بازی از وضعیت فنی خارج شد. باعث تاسف است که بگویم چنین اتفاقاتی رخ داد. آنقدر از مردم بوشهر تعریف شنیده بودم مسایلی که در این بازی رخ داد اصلا زیبنده مردم خوب بوشهر نبود.

سرآسیابی با اشاره به داوری بازی گفت:

قطعا کارشناسان در مورد اخراج بازیکن شاهین نظر خواهند داد. کارت زرد دوم که به بازیکن شاهین داده شد، درست بود و نمی‌دانم چه شد که این اتفاقات رخ داد و تیم بیرون آمد و این مسایل در لیگ دسته سه هم رخ نمی‌دهد. ما هم شرایط را درک می‌کنیم و شاهین تیم پرهواداری است. 

وی افزود:

متاسفم که 90 دقیقه با بلندگوی دستی فحش دادند. مگر می شود 90 دقیقه این همه فحاشی با بلندگو کرد؟! این برایم علامت سوال بزرگی است.

وی افزود:

شاید همه تماشاگران چنین کاری نمی‌کردند اما این اتفاقات فوتبال را خراب کرد و از نظر فنی بخاطر این اتفاقات تحت تاثیر قرار گرفتیم. شاهین بعد از 10 نفره شدن دفاع محض کرد و کاش حریف 10 نفره نمی شد. برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم شرایط بهتری پیدا کند. این تیم بازیکنان بدی ندارد. فکر می کنم این مسایل باعث شده تیم شاهین مسیر را اشتباه برود.

سرآسیایی در مورد  اینکه به هر حال وضعیت تیم شاهین حساس است و امتیاز از دست داده، گفت:

حتما درست می گویید و ما هم در این شرایط بوده ایم و امتیازهای زیادی از دست داده ایم اما این رفتارها به جایی نمی رسد. فقط مسیر زیبای فوتبال تغییر می کند و حاصل دیگری ندارد. ما هم در نساجی امتیاز از دست دادیم. اگر دقت کرده باشید، اخراج بازیکن شاهین مسیر فوتبال را عوض کرد. کار خوب پیش می رفت اما اخراج بازیکن شاهین شرایط فوتبالی را تحت تاثیر قرار داد. بازیکنان ما شوک شدند از این اتفاقات و مسابقه طراوت خود را از دست داد.

سرمربی تیم شهر خودرو در مورد جدایی گل‌محمدی  تصریح کرد:

گل محمدی مربی بسیار فنی و دوست داشتنی است و مربی محبوبی در مشهد بود. اتفاقاتی که صحبت کردید، مدیریتی است و مدیران باشگاه باید در موردش صحبت کنند که به اندازه کافی هم صحبت شده است. ما دچار سکته و شکستگی کوچکی شدیم. این تیم خانه گل محمدی است و او هم مردم مشهد را دوست دارد اما شرایطی که رقم خورد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی را از دست دادیم و از آن مهم تر اینکه خود گل محمدی را از دست دادیم.

وی در مورد بازی های آسیایی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:

دو بازی آسیایی داریم از نظر بازیکن شاید دست و بال مان خالی شده است اما برای دفاع از اعتبار پرچم ایران تلاش می کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان

در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با پیروزی شاگردان مطهری به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها در پایان ۱۲۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در ضربات پنالتی نیز تراکتور با نتیجه سه بر یک از سد حریف خود گذشت.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

داور: امیر سامان سلطانی

اخطار: شجاع خلیل‌زاده (دقیقه ۳۵) تراکتور

اخراج:

گل‌ها: مهدی هاشم نژاد (دقیقه ۴۶) تراکتور، محمدحسین اسلامی (دقیقه ۶۰) ذوب‌آهن

ترکیب اولیه تیم تراکتو ر:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمد نادری، مهدی شیری، صفا هادی، ریکاردو الوز، گوستاوو، مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

سرمربی: حمید مطهری

ترکیب اولیه تیم ذوب‌آهن:

پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

سرمربی: محمد ربیعی

دقایق حساس:

دقیقه ۵ _ شوت گوستاوو واگنین با واکنش به موقع پارسا جعفری به کرنر رفت.

دقیقه ۹ _ همکاری تیمی بازیکنان ذوب آهن مهرداد رضایی را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما شوت از راه دور این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه شاگردان مطهری بیرون رفت.

دقیقه ۱۳_ شوت از راه دور مهدی هاشم نژاد از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن با واکنش خوب جعفری نتیجه‌ای را برای تی‌تی‌ها نداشت.

دقیقه ۲۰ _ فریبرز گرامی قصد داشت ارسال محمد نادری روی دروازه ذوب‌آهن را دفع کند، اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندک و به شکلی خطرناک از کنار دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۳۵ _ شوت گوستاوو واگنین از بالای دروازه ذوب‌آهن بیرون رفت.

دقیقه ۴۰ _ اشتباه مدافع ذوب‌آهن باعث شد دروازه سبز پوشان تهدید شود، اما جعفری توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵+۲_ پارسا جعفری در موقعیت تک به تک با گوستاوو واگنین مانع از باز شدن دروازه شاگردان ربیعی شد.

دقیقه ۵۲ _ رحمان جعفری برای تراکتور موفق به گلزنی شد، اما به دلیل آفساید گل این بازیکن مردود اعلام شد.

دقیقه ۶۱ _ شوت از راه دور صفا هادی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۷۰ _ رحمان جعفری در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان ذوب‌آهن قرار گرفت، اما توپ این بازیکن برای تی‌تی‌ها نتیجه‌ای نداشت.

دقیقه ۷۷ _ همکاری تیمی بازیکنان تراکتور رحمان جعفری را در موقعیت گلزنی قرار داد، اما ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن مهار شد.

دقیقه ۸۱ _ ضربه رحمان جعفری پس از برخورد به مدافعان ذوب‌آهن برگشت داده شد.

دقیقه ۸۴ _ ضربه سر صفا هادی روی ارسال ریکاردو آلوز برای شاگردان مطهری بی ثمر بود.

کد خبر 748181

دیگر خبرها

  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • این خبرها را از دست ندهید
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • قوانین باید برای اخراج ستاره چلسی عوض شود
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام