Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:54:40 GMT

زارع و محمدیان فینالیست رسیدند

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۱۳۱۵

زارع و محمدیان فینالیست رسیدند

در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا نمایندگان اوزان 97 و 125 کیلوگرم ایران به فینال راه یافتند.

به گزارش مشرق، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام ماتئو پلیکونه ایتالیا از ساعت 13 امروز و با برگزاری رقابت های اوزان 97 و 125 کیلوگرم آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت مصدومیت ستاره کشتی ایران

در وزن 125 کیلوگرم، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی یوسوپ باتیرمورزایف دارنده مدال برنز زیر 23 سال جهان از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مرحله مقابل نیک ماتوهین از آلمان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در دیدار پایانی برنده دیدار میان بیلال ماخوف قهرمان جهان از روسیه و دسی از کانادا است.

در وزن 97 کیلوگرم، محمدحسین محمدیان در دور نخست با نتیجه 11 بر صفر علیشیر یرگالی دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر از سد بو نیکال از آمریکا گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا را با نتیجه 8 بر صفر و ضربه فنی شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.  محمدیان در این مرحله در یک کشتی زیبا با نتیجه 11 بر صفر از سد آبراهام کونیدو دارنده مدال برنز جهان از ایتالیا گذشت و راهی دیدار فینال شد. حریف وی در این دیدار الکساندر هوشتین دارنده مدال نقره اروپا از کشور بلاروس است.

دیدارهای فینال اوزان فوق امشب برگزار می شود.

مسابقات 8 وزن دیگر فردا (شنبه) برگزار می شود که بهنام احسان پور و یونس امامی در اوزان 65 و 74 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی کشتی آزاد امیرحسین زارع فینال ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نفرات راه یافته به فینال پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی به شرح زیر است:   ۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _پویا ناصر پور    ۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی   ۷۷ کیلوگرم:علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی   ۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت   ۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان (ارمنستان) _ محمد سروش رنجبر ­

دیگر خبرها

  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • مس رفسنجان با حذف پیکان راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی شد
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد در چین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا