Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  عباسعلی کدخدایی سخنگو و دبیر شورای نگهبان در حاشیه نماز جمعه امروز که به امامت مقام معظم رهبری برگزار شد، در رابطه با رد صلاحیت برخی نامزد‌های انتخابات گفت: طبیعتا آن‌ها حق اعتراض دارند و اعتراضشان را اعلام کردند، البته برخی‌ها انتظار دارند که ما چشم پوشی داشته باشیم، اما قانون اجازه نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: تلاش ما این است که در رابطه با بررسی صلاحیت‌ها براساس قانون عمل کنیم، آنچه که قانون مقرر کرده این است که هیچ تعارفی با کسی نداریم. طبیعتا نسبت به سلایق سیاسی آن‌ها ما نگاهی نداریم و فقط به مستنداتی است که در پرونده‌ها وجود دارد و با قوانین انتخابات انطباق دارد.

دبیر شورای نگهبان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود برخی با فشار به شورا تائیدیه گرفته‌اند، اظهار کرد: خیر اینگونه نیست، ما در مرحله گذشته هیات مرکزی و هیات استانی را داشتیم و مرحله کنونی مرحله شورای نگهبان است، اسامی ممکن است از جهت ترتیبات اداری دیر و یا زود اعلام شود، اما آنچه اعلام شده است همگی مصوبات هیات مرکزی و هیات استانی است. در این مرحله هم که امروز در خدمت شما هستیم، مرحله رسیدگی به شکایات است که طبیعتا هر شکایتی باشد بررسی می‌شود و اگر حقی از کسی تضییع شده باشد طبیعتا احقاق حق خواهد شد.

او افزود: اصلا و ابدا هیچ کس با فشار تایید صلاحیت نشده است و این‌ها همگی شایعه است، ما نظرات هیات مرکزی را اعلام کردیم که همگی مستند به مدارک قطعی در پرونده‌های آنان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی شورای نگهبان صلاحیت داوطلبان رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۱۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیأت فوتبال استان تهران، از ماه‌ها قبل استعدادیابی بازیکنان فوتبال را در رده‌های سنی مختلف در سطح استان تهران آغاز کرده است. در این راستا قریب به ۹ هزار بازیکن زیر نظر استعدادیاب‌های هیئت فوتبال استان تهران، توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند. این طرح بزرگ قرار است با بررسی بازیکنان زیر ۱۵ سال در خردادماه سال جاری به مرحله نهایی برسد.

میرشاد ماجدی، رئیس هیئت فوتبال استان درباره طرح‌های گسترده استعدادیابی در سطح استان تهران گفت: یکی از اهدافم توجه و تمرکز روی استعدادیابی بازیکنان جوان بود. در این راه ابتدا استعدادیابی بازیکنان زیر ۲۰ سال را کلید زدیم که طی چهار مرحله درون شهرستانی، منطقه‌ای، استانی و اردوی انتخابی تیم ملی با شرکت نزدیک به ۱۶۰۰ بازیکن از زمستان سال ۱۴۰۲ آغاز و در دوازدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ خاتمه یافت. استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۲ سال نیز طی سه مرحله در قالب برگزاری تورنمنتی با شرکت نزدیک به ۱۹۰۰ بازیکن از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و در تاریخ ششم اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه و در نهایت به تیم ۳۵ نفره منتخب استان تهران ختم شد. مقرر شده بازیکنان تیم منتخب زیر ۱۲ سال برای کسب تجربه بیشتر بازی‌های تدارکاتی با استان‌های همجوار برگزار نماید.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۷ سال نیز از اسفندماه سال ۱۴۰۲ با برنامه‌های درون شهرستانی و حضور حدود ۱۸۰۰ بازیکن آغاز شده و در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه مرحله منطقه‌ای و در تاریخ ۲۴ خردادماه سال جاری مرحله استانی آن انجام خواهد شد تا تیم منتخب زیر ۱۷ سال تشکیل گردد. استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۰ سال هم از فروردین‌ماه سال جاری با حضور نزدیک به ۲۰۰۰ بازیکن آغاز شده و مرحله منطقه‌ای آن در تاریخ ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری و مرحله استانی آن که منتج به انتخاب تیم منتخب زیر ۱۰ سال خواهد شد، در تاریخ ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال جاری در ورزشگاه مرغوبکار برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت فوتبال استان تهران در حالی از این پروژه‌های بزرگ رونمایی کرد که قرار است استعدادیابی بازیکنان زیر ۱۵ سال نیز در خردادماه آغاز شود. طبق برآورد هیئت فوتبال استان تهران بیش از ۱۷۰۰ هزار بازیکن در این عملیات بزرگ استعدادیابی خواهند شد.

کد خبر 6097837

دیگر خبرها

  • شهادت رئیس هیات تطبیق مصوبات دولت با قوانین درباره قالیباف
  • نتایج فراخوان جذب مدرس حق‌التدریس دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • جزئیات نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان + شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد