Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بی اعتنایی نسبت به نماز جمعه یا سبک شمردن آن امری مذموم و ناپسند بوده و مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز در زمینه تکریم این آیین سیاسی، عبادی زبانزد هستند.

وی افزود: مردم کهگیلویه و بویراحمد به دلاوری، شجاعت و سلحشوری مشهور بوده و علاوه بر داشتن سابقه درخشان مذهبی همواره به نظام و انقلاب وفادار بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون خون شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس است و رهبر معظم انقلاب نیز با وجود داشتن مشغله های کاری همواره با خانواده شهیدان دیدار می کنند.

آیت الله محمدی گلپایگانی عنوان کرد: آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی متقاضی واگذاری هر ۲ مسؤولیت نمایندگی ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج به فرد دیگری بود.

وی ابراز داشت: حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی امام جمعه شهر یاسوج نیز به دلیل کهولت سن، بیماری و مشکلات جسمانی از مسؤولیت امامت جمعه شهر یاسوج کناره گیری کرد.       

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: بنا به تصمیم بیت رهبری و مسؤولان شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امامت جمعه شهر یاسوج انتخاب و معرفی شد.

آیت الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت: سفارش رهبر معظم انقلاب به آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی تداوم حضور در کهگیلویه و بویراحمد برای بهره گیری مردم این استان از چنین سرمایه مهم معنوی، علمی و اجتماعی است.

وی افزود: آمریکا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون یک لحظه از نیرنگ و توطئه علیه کشور و ملت ایران کوتاهی نکرده است.

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب بیان کرد: سردار قاسم سلیمانی تمامی نقشه های شوم نظام سلطه و به ویژه آمریکا را در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی عراق و سوریه خنثی کرد و به همین دلیل نیز به شهادت رسید.

آیت الله محمدی گلپایگانی عنوان کرد: خون شهید سردار سلیمانی و همرزمانش برکات متعددی دارد و تا همیشه علیه استکبار جهانی می جوشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انقلاب خطبه های نماز جمعه سوریه نماز جمعه هشت سال دفاع مقدس قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، شباهنگ افزود: علاوه بر بیمه رایگان سه دهک اول، با اصرار بیمه سلامت در سال گذشته دو دهک دیگر هم به آن اضافه شد تا به این ترتیب مردم دغدغه‌ای برای مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین تخفیف‌های ویژه برای سایر دهک‌ها در نظر گرفته شد؛ به طوری که دهک ششم ۲۰ درصد، دهک هفتم ۳۰ درصد، دهک هشتم ۴۰ درصد و دهک نهم ۵۰ درصد حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند و مابقی توسط دولت پرداخت می‌شود.
سرپرست بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این موضوع گام مهمی در جهت افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی است. خانم شباهنگ اضافه کرد: ۴۲ هزار نفر در دهک‌های اول تا پنجم تحت پوشش بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • جلوگیری از تردد خودروهای شوتی در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد