Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک نشریه آمریکایی نوشت: در صورتی که ترامپ در تقابل با سیاست‌های دولت اوباما اقدام به خروج از برجام و ترور سردار شهید قاسم سلیمانی نمی‌کرد و سطح تنش‌ها را این چنین بالا نمی‌برد، الان ۱۷۶ مسافر هواپیمای اوکراینی زنده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه آمریکایی لاس‌وسگاس ریویو ژورنال طی یادداشتی اعلام کرد: اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به سیاست‌های باراک اوباما، رئیس جمهور قبلی، حسادت نمی‌کرد، آیا از توافق هسته‌ای با ایران، اگرچه کامل نبود، اما به نگرانی‌ها نسبت به موضوع هسته‌ای ایران خاتمه داده بود- خارج می‌شد؟

اگر ترامپ دوباره نسبت به دستاورد دولت اوباما در کشتن اسامه بن لادن، سرکرده گروه القاعده و مغز متفکر حادثه ۱۱ سپتامبر حسادت نمی‌کرد، آیا دستور ترور قاسم سلیمانی را صادر می‌کرد؟

هیچ دلیلی وجود ندارد که رئیس جمهور آمریکا جهان را به خطر بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور سردار سلیمانی، آمریکا را به تقابل مستقیم نظامی با ایران سوق داد که این مسئله بدترین چیزی است که می‌توان برای آمریکا تصور کرد.

به همین دلیل بود که تنش‌ها به شدت بالا گرفت و ایران در تلافی ترور سردار سلیمانی پایگاه آمریکا را موشک‌باران کرد. ایران همچنین به اشتباه یک هواپیمای مسافربری را با تصور موشک کروز با یک موشک پدافندی هدف قرار داد و ۱۷۶ نفر کشته شدند.

سوال اینجاست که اگر ترامپ در توافق هسته‌ای با ایران باقی می‌ماند و از ترور سردار سلیمانی خودداری می‌کرد، آیا این ۱۷۶ نفر الان زنده نبودند؟ تبعات چنین اقداماتی زمانی ایجاد می‌شوند که یک نفر کنترل طبیعی خود را از دست داده و یا اینکه سیاست‌مداران شبیه شترمرغ سر خود را در شن فرو می‌برند.

درست است یک ایرانی به هواپیما شلیک کرد، اما سوال اینجاست که چه کسی در حقیقت ماشه تنش را کشید؟ آیا دستان دولت ما به خون قربانیان هواپیما آغشته نیست؟ زمانی که رئیس جمهور فکر می‌کند از ژنرال‌های ما باهوش‌تر است و سازمان‌های اطلاعاتی را نادیده می‌گیرد، باید حداقل در یکی از جنگ‌های ما در گذشته حضور پیدا می‌کرده است و یا اینکه یک رئیس‌جمهور کله‌شق شده باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دونالد ترامپ سقوط هواپیمای اوکراینی دشمنی آمریکا باراک اوباما اشتباه پدافندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در حالیکه در راهروی دادگاه نیویورک به اتهام آزار و اذیت جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی حضور داشت در واکنش به اعتراضات دانشجویان به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: اتفاقاتی که در دانشگاه‌ها مثل دانشگاه کلمبیا، نیویورک و بقیه درحال رخ دادن می‌باشد، واقعاً مایه شرمساری هست.

وی با کنایه به بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا گفت: در واقع این وضع مربوط به بایدن است. او (بایدن) در حال دریافت سیگنال اشتباهی از افراد است، او (بایدن) یک صدای اشتباه دریافت می‌کند. بایدن نمی‌داند که چه افرادی پشت این اعتراضات هستند و این یک وضع آشفته هست. تکرار می‌کنم چیزی که در دانشگاه‌ها رخ میدهد، مایه شرمساری است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا بیان کرد: افرادی که بیرون دادگاه هستند می‌خواهند به دادگاه اعتراض کنند ولی ما شاهد وضع پلیسی هستیم که تا حالا دیده نشده است!

ترامپ در پایان افزود: هنوز هیچ کسی به دانشگاه‌ها فرستاده نشده در حالی که آنها خیلی افراد رادیکالی هستند که در حال نابودکردن دانشگاه‌ها هستند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

انتهای پیام/

محمدامین متین فر

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ترامپ: پلیس باید دانشجویان مخالف اسرائیل را به شدت سرکوب کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ