Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاری آریا-مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته در شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)، دستورات لازم جهت هماهنگی برای تسهیل امدادرسانی به سیل‌زدگان صادر و مقرر شد تا سیمان خاش و پرسیران گاز (به عنوان پایلوت و ستاد متمرکز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان) هماهنگی‌های لازم را در منطقه صورت دهند.

به گزارش  آریا به نقل از روابط عمومی سیمان تامین شستا، مقرر شد تا 2میلیارد ریال کمک نقدی  و 2 هزار تن سیمان اهدایی شرکت‌های تابعه هلدینگ با محوریت سیمان خاش به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان کمک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا جمارانیان مدیرعامل سیمان تامین  باتاکید بر حضور دایمی مدیرعامل شرکت سیمان خاش در کنار «کارگروه امدادرسانی شستا» تا عادی شدن وضعیت، گفت: امکانات و توان موجود برای کمک به مردم منطقه در اختیار نیازهای مردم خواهد بود.
وی همچنین خبر داد: بعد از رفع نیازهای اولیه و با ورود به مرحله بازسازی منطقه، سیمان خاش به نمایندگی از هلدینگ و شستا 2هزار تن سیمان تولید و به مردم تحویل خواهد داد که با تامین منابع سیمان تامین اجرایی خواهد شد.
او افزود: شستا همواره کنار مردم بوده و همچون سیل ابتدای سال که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی این مجموعه همراه بود، این بارهم همه بخش‌های این مجموعه کنار هموطنان سیستان و بلوچستان و مناطق آسیب دیده خواهند بود.

ایجاد آشپزخانه موقت
بختیاری مدیرعامل سیمان خاش هم با تشریح وضعیت منطقه و اقدامات اولیه خبر داد: با هماهنگی و ایجاد آشپزخانه موقت در چابهار، مقرر شد تا بخشی از کمک 200میلیون تومانی واریز شده برای طبخ غذا و تامین نیازهای اولیه مردم هزینه شود.

به گفته وی، هم اکنون تیم طبخ غذا از کارخانه به چابهار رفته و پس از تولید غذا، از امروز  توزیع آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است که ستاد متمرکز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شستا با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های شرکت‌های زیرمجموعه به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تشکیل و هم اکنون در منطقه مستقر شده تا امکانات تمام مجموعه های تابعه شستا را به صورت متمرکز برای امداد رسانی به مردم متمرکز سازد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی شستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غذای پزشکی تولید شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اصغر خسروشاهی اصل در توضیح طرح پژوهشی خود با عنوان «تهیه و تعیین ویژگی امول ژل‌های خوراکی حامل لیپاز پانکراسی» گفت: موضوع تحقیق یکی از نیازهای جامعه است که در بیماری نارسایی پانکراس کاربرد دارد؛ چرا که در این بیماری، پانکراس به تدریج توانایی تولی آنزیم‌های پانکراتیک را از دست می‌دهد. در این صورت جذب چربی و پروتئین مختل می‌شود.

خسروشاهی افزود: لیپاز پانکراس یکی از آنزیم‌های بسیار مهم برای هضم چربی‌ها است و از ناپایدارترین آنزیم‌های پانکراتیک به شمار می‌رود. مهمترین مشکل افرادی که نارسایی پانکراس دارند، کمبود یا فقدان آنزیم لیپاز است.

این پژوهشگر حوزه سلامت بیان کرد: کمبود هضم لیپولیتیک پانکراسی غیر قابل جبران است و چون منبع عمده انرژی چربی است احتمال سوء تغذیه افزایش پیدا می‌کند و به دنبال آن فقر ویتامین و ریزمغذی‌ها ایجاد می‌شود. همین امر موجب نارسایی پانکراس آنزیم لیپاز به بدن می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه، ژلان قادر به تشکیل هیدروژل‌های وابسته به دما و مقاوم به اسید است؛ می‌توان از آن در تهیه غذاهای پزشکی که داروی مورد نظر را از معده به سلامت عبور می‌دهند استفاده کرد.

این دانش آموخته دکتری تخصصی علوم و صنایع غذایی دانشگاه Reading انگلستان در ادامه به تعریف غذاهای پزشکی پرداخت و گفت: غذاهای پزشکی، نسل جدیدی از غذاها هستند که با غذاهای متداول و نیز غذاهای فراسودمند متفاوتند و هدف از تهیه و مصرف این دسته از غذاها کمک به درمان بیماران است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ژلان قادر به تشکیل هیدروژل‌های وابسته به دما و مقاوم به اسید است، می‌توان در تهیه غذاهای پزشکی از آن استفاده کرد تا داروی مورد نظر را از معده به سلامت عبور دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • غذای پزشکی تولید شد
  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • مردم نگران تامین داروی "وارفارین" نباشند
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • (تصاویر) گزارش رسانه خارجی از قنات‌های تاریخی یزد