Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@10:58:17 GMT

زیدان: شاید من هم مثل والورده شدم!

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۲۷۳۲

زیدان: شاید من هم مثل والورده شدم!

زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی فردا (شنبه) رئال مادرید مقابل سویا در هفته بیستم لالیگا بابت اخراج ارنستو والورده سرمربی پیشین بارسلونا ابراز تأسف کرد.

زیدان به خبرنگاران گفت: بابت اتفاقی که برای والورده رخ داد متأسفم، او مربی بزرگی است که برایش احترام فراوانی قائل هستم. اما در دنیای فوتبال امروز هر باشگاه خط و مشی و اهداف خودش را دنبال می‌کند و در باشگاه‌های بزرگ هم وضعیت به مانند همان چیزی است که دیدید و این وضعیت هم تغییر نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنین اتفاقی برای من هم ممکن است رخ دهد و اگر دو بازی پشت سر هم ببازیم ممکن است اخراج شوم. همیشه تلاش می‌کنیم که با تمام توان‌مان کار کنیم اما اگر اوضاع بر وفق مراد پیش نرود، از من هم انتقاد می‌کنند و شما رسانه‌ها هستید که می‌گویید وضعیت یک مربی خوب پیش می‌رود یا بد.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید با اشاره به ورود کیکه ستین به عنوان جانشین والورده ادامه داد: بارسلونا با هر شخصی که سرمربی‌اش باشد به رقابت ادامه می‌دهد. ستین کار خودش را انجام می‌دهد و ما هم کار خودمان. همیشه از بارسلونا انتظار دارم که یک تیم جنگنده و مدعی باقی بماند.

زیدان در پاسخ به این سؤال که آیا سرخیو راموس و کریم بنزما در بازی فردا شب حضور خواهند داشت، تأکید کرد: باید دید. الان نمی‌توانم چیزی درباره این موضوع به شما بگویم. همه ما و خود آنها می‌خواهند بازی کنند. باید دید که وضعیت آنها تا فردا چطور خواهد بود.

با توجه به قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا، بار دیگر در مورد لزوم شکل‌گیری تونل افتخار توسط بازیکنان تیم فوتبال سویا در ابتدا بازی فردا شب بحث‌هایی صورت گرفته است. زیرو در این خصوص هم عنوان کرد: نمی‌دانم آیا چنین اتفاقی به ما کمک خواهد کرد یا نه. هر تیمی رسم و رسوم خودش را دارد و ما هم آن را می‌پذیریم. این یک سوپرجام بوده و ما هم فاتح آن شده‌ایم. با این حال سویا برای انجام یک بازی فوتبال به اینجا خواهد آمد و فقط هم به این فکر می‌کند که چطور سه امتیاز بازی را بگیرد. ما هم دقیقاً باید روی همین موضوع تمرکز کنیم. پس باید برای چنین بازی دشواری آماده باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زیدان رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم
  • خطرناک‌ترین ورژن خدابنده‌لو شاید در اراک!
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم