Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل و هورسان رامسر در چارچوب هفته یازدهم لیگ‌ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه در ورزشگاه شهید اسماعیلیان با یکدیگر دیدار کردند که در پایان، تیم مهمان با نتیجه ۳ بر ۲ توانست گل نقش را در خانه شکست دهد.

هورسان رامسر در این بازی نفس‌گیر و بی‌حاشیه توانست در ست‌های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۳ تیم گل نقش آران‌وبیدگل را از پیش رو بردارد و در ست‌های اول و چهارم هم این تیم گل نقش بود که با نتیجه ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۱ توانست بر تیم هورسان رامسر برتری یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل در ۱۰ بازی پیشین خود ۶ برد به دست آورد و چهار دیدار دیگر را به حریفان واگذار کرد.

این تیم در بازی بعدی روز دوشنبه، ۳۰ دی‌ماه مهمان هوشیار اسپرت تبریز خواهد بود.

رقابت‌های لیگ دسته یک والیبال کشور با حضور ۲۱ تیم در قالب ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ تیمی برگزار می‌شود که تیم والیبال فرش گل‌نقش آران‌وبیدگل در گروه دوم با تیم‌های شهرداری جوان ارومیه، هوشیار اسپرت تبریز، خوش‌سیمای آمل، اودیما نور مازندران، کیمیاگر تهران، هورسان رامسر، نیروی‌زمینی تهران، دشتستان بوشهر و شهرداری کرج قرار دارد.

برچسب‌ها والیبال رامسر آران وبیدگل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال رامسر آران وبیدگل والیبال رامسر آران وبیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۲۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!

محمد درویش، فعال محیط زیست نوشت: وقوع سیلاب و بارندگی مطلوب در پارک ملی کلاه‌قاضی اصفهان در طول چند ساعت اخیر، بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات برای زیستگاهی است که شکاف‌های ناشی از فرونشست زمین، در آن بیداد می‌کند. 

یادمان باشد سیل برای سرزمین‌های خشک همواره نشانه برکت و ارتقای حاصلخیزی خاک است. اگر خسارت می‌زند، نشانه نابخردی و ناتوانی ما در تبدیل چالش به فرصت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بارش باران ، اصفهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • طلسم شکست: تیم ملی والیبال از امروز با سرمربی
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • جاده شهرک صنعتی سلیمان صباحی بیدگلی ایمن نیست
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران