Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@13:47:39 GMT

جزئیات تعطیلی مدارس استان آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۳۱۷

جزئیات تعطیلی مدارس استان آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال بارش برف و برودت هوا برخی مدارس استان شنبه 28 دی‌ماه 98 تعطیل است.

محمد صبوری امروزاظهار داشت: به علت بارش برف و برودت هوا، شنبه 28 دی‌ماه 98 مدارس تعدادی از شهرهای و بخش‌های آذربایجان‌شرقی  تعطیل است.

در منطقه مراغه

همه مدارس روستایی در تمام دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش  صوفیان

همه مدارس بخش رودقات در تمام دوره های تحصیلی تعطیل و سایر مدارس شهری و روستایی صوفیان با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت خواهند کرد.


در منطقه چاراویماق

مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در منطقه  سراب

همه مدارس روستایی در تمام دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر سراب مدارس استثنایی، پیش دبستانی، ابتدایی  تعطیل  و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر  شروع به فعالیت خواهند کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد

صفدری، با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: با برنامه ریزی های انجام شده دادگستری گرمسار در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان، فعالان و سرمایه‌گذاران اقتصادی، موانع مشارکت فعالان اقتصادی و تولیدی مردم را با همکاری سایر دستگاه های اجرایی رفع می‌کند.

وی افزود: به همین سبب طی سال گذشته هیچ واحد تولیدی در این شهرستان با آرا محاکم قضایی غیرفعال و توقیف نشده است و این امر در سال جاری نیز ادامه‌دار خواهد بود.

رییس دادگستری گرمسار، جامعه کارگران را گروه عظیم زحمت‌کشان که بار تولید را برعهده دارند نامید و خاطرنشان کرد: استیفای حقوق کارگران و برقراری تعادل در حوزه کار را باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ عذری برای به تعویق‌انداختن پرداخت حقوق کارگران وجود ندارد، بیان کرد: در عین‌حال نباید به گونه ای در حمایت از حقوق کارگران عمل شود که سرمایه گذار را از فعالیت اقتصادی منصرف کند و از سوی دیگر دلالان و واسطه‌ها هم بدون آنکه در فعالیت مولد اقتصادی شرکت کنند از تولیدکنندگان با انواع مشکلات، بهره بیشتری ببرند

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • تعطیلی اماکن تاریخی در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • تعطیلی موزه‌های دفینه در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت شروع می شود