Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین استعفای اولسکی هونچاروک، نخست وزیر این کشور را نپذیرفت.

دفتر ریاست جمهوری اوکراین پس از دیدار ولادیمیر زلنسکی با اولسکی هونچاروک خبر داد که این استعفا پذیرفته نشده است.

پس از جنجال پخش صدای نخست وزیر اوکراین که در یک فایل صوتی، سیاست‌های اقتصادی زلنسکی را مورد نقد شدید قرار داده بود، هونچاروک استعفای خود را تسلیم رئیس جمهور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولسکی هونچاروک، نخست‌وزیر اوکراین ساعاتی پیش نامه استعفای خود را به رئیس‌جمهور این کشور تقدیم کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استعفای نخست وزیر اوکراین رئیس جمهور اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور با دیگر از حجم بالای کمک‌های مالی واشنگتن به کی یف انتقاد کرد و گفت ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین باید قرضش را به دولت آمریکا پس دهد.

ترامپ در یک همایش انتخاباتی گفت: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد.

وی افزود: من به شما می‌گویم، زلنسکی بزرگترین فروشنده تاریخ است. هر بار که به کشور می‌آید، ۵۰ یا ۶۰ میلیارد دلار را به جیب می‌زند و با خود می‌برد.»

ترامپ ادامه داد: چه باید کرد... ایالات متحده آمریکا برای اوکراین فقط در مورد تجاری است. بنابراین، آنها فقط چیزی را می‌بینند که می‌خواهند ببینند و آن دلار است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا که بار‌ها زلنسکی را دزد و یا تاجر توصیف کرده است با دیگر گفت که زلنسکی نه تنها یک دزد، بلکه یک قاتل و یک جلاد خونین نیز هست. 

دولت جو بایدن اخیرا اعلام کرد که ایالات متحده یک بسته کمک نظامی به ارزش ٣٠٠ میلیون دلار به اوکراین اختصاص می‌دهد. این اولین بسته کمکی آمریکا به اوکراین، پس از ماه‌ها اختلاف کنگره بر سر این موضوع خواهد بود. 

ارتش اوکراین با کمبود شدید تسلیحات نظامی مواجه شده و کمک‌های نظامی ایالات متحده به این کشور ماه‌ها است که در کنگره با اختلاف قانونگذاران بر سر این موضوع به تعویق افتاده است.

مجلس سنای آمریکا روز ۱۳ فوریه پیش‌نویس لایحه کمک به اوکراین را تصویب کرد. لایحه دولت بایدن دربرگیرنده کمک مالی ۶۰ میلیارد دلاری به اوکراین است، اما برای نهایی شدن نیاز به تصویب مجلس نمایندگان نیز دارد. حزب جمهوری‌خواه آمریکا اعلام کرده که به این لایحه در مجلس نمایندگان این کشور رای نخواهد داد. جمهوری‌خواهان اکثریت کرسی‌های مجلس نمایندگان را در اختیار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای اولین‌بار خواستار آتش‌بس در غزه شد
  • طفره کربی از پاسخ به سوالات مربوط به آتش‌بس غزه
  • حمله تند نتانیاهو به بایدن
  • ترامپ: اوکراین باید بدهی ما را بپردازد
  • محبوبیت رهبران فرانسه در سراشیبی سقوط
  • ترامپ: زلنسکی بهترین فروشنده تاریخ است
  • استعفای وزیر دفاع لیتوانی در پی اختلاف با نخست وزیر
  • این کشور اروپایی شمشیر را برای اوکراین از رو بست
  • آخرین تحولات اوکراین| تهدید زلنسکی به ادامه حملات به روسیه
  • اعتراض مقام روس نسبت به بی‌توجهی غرب به جنایات اوکراین