Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@22:39:32 GMT

رسمی؛ اشلی یانگ به اینتر پیوست

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۵۲۸

رسمی؛ اشلی یانگ به اینتر پیوست

اشلی یانگ، ستاره انگلیسی منچستریونایتد، رسماً به اینتر پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، طی چند روز گذشته شایعات زیادی درباره احتمال انتقال اشلی یانگ به اینتر شنیده شد. با این وجود روز گذشته فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر اسکای اسپورتس، اعلام کرد که اشلی یانگ با اینتر به توافق کامل رسیده و این بازیکن با قراردادی به ارزش ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون یورو راهی نراتزوری خواهد شد.

 

 

 

 

در همین رابطه امروز تصاویری از ستاره انگلیسی منچستر یونایتد که در حال سفر به شهر میلان بود منتشر شد تا پیوستن یانگ به اینتر قطعی به نظر برسد.

دقایقی پیش نیز این انتقال به شکل رسمی در آمد و باشگاه اینتر اعلام کرد که اشلی یانگ با قراردادی به ارزش ۱.۵ یورو به این تیم پیوسته است.

 

 

منچستر یونایتد اشلی یانگ اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اشلی یانگ اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمدی راستی در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری رزن که مناسبت روز جهانی کارگر برگزار شد با بیان اینکه افتخار ما این است که بیشترین نیروهای شهرداری را کارگران تشکیل می‌دهد گفت: بیشترین دغدغه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، بهبود معیشت کارگران است.

وی کارگران شهرداری را از زحمتکش ترین اقشار جامعه عنوان کرد که در گرما و سرما خدمات رسانی می‌کنند افزود: عاقبت بخیری همه ما در گرو دعای خیر شما عزیزان است چرا که کارگران حلال‌ترین روزی را سر سفره خود می‌برند.

وی با بیان اینکه مهمترین اولویت شهرداری رزن حفظ سلامت کارگران است اظهار داشت: هر کاری که توسط کارگران و پرسنل انجام می‌شود باید پیوست ایمنی داشته باشد و تا زمانی که ایمنی کار فراهم نشود هیچ کاری انجام نخواهد شد.

شهردار رزن افزود: اگر کل شهر را گلستان کنیم اما خدای ناکرده برای کارگری حادثه‌ای اتفاق بیافتد به هیچ عنوان جبران ناپذیری نخواهد بود و در واقع زحمات همه هم هدر رفته است.

محمدی گفت: باید با استاندارد سازی فعالیت‌ها و کار و تلاش هم بهروزی و هم سلامت را در کارها افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۶۸ نفر کارگر در شهرداری رزن مشغول به کار هستند افزود: پرداخت حقوق کارگران در شهرداری بروز است و قبل‌از اینکه کارمندان و مدیران حقوق دریافت کنند کارگران شهرداری حقوق خود را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا چند روز آینده عملیات اجرای جدولگذاری، لکه گیری و آسفالت ریزی بصورت گسترده در شهر رزن آغاز خواهد و در تلاش هستیم امسال نسبت به سال گذشته معابر بیشتری را بهسازی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر رزن هم ضمن تبریک فر رسیدن روز جهانی کارگر گفت: کار و تلاش تک‌تک کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش مهمی دارد و به امید خدا با یاری و همراهی شما می‌توانیم به اهداف مهم و مدنظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است دست یابیم.

شهرام وثاقتی با عنوان اینکه اگر امروز می‌بینیم کشورهای توسعه یافته در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی و فرهنگی حرفی برای گفتن دارند نتیجه کار و خلاقیت است افزود: اگر افتخاری شامل حال شهرداری شود فقط با تلاش‌های شما این افتخار حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز شهر رزن به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است گفت: امسال سال نتیجه اقدامات ۳ سال گذاشته شهرداری و شورای اسلامی است و خواهشی که از شما کارگران داریم این است که امسال با تلاش و همت بیشتری پروژه‌های نیمه تمام شهر رزن را ساماندهی کنیم.

در پایان این مراسم از کارگران شهرداری رزن تجلیل شد

کد خبر 6096237

دیگر خبرها

  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • توافق دوطرفه: ماشین گلزنی بارسا جدا نمی‌شود
  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • درخواست جالب ستاره جنجالی: دستمزدم را کم کنید
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ