Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهمن فرهادی بانسوله سرپرست معاونت پژوهشی و اجرایی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی از عضویت ۴ دانشجوی دکترای گروه مهندسی ژنتیک و تولید گیاهی این دانشگاه در انجمن علمی بذر ایران خبر داد.

بانسوله  افزود: بر اساس اعلام انجمن علمی بذر ایران، چهار نفر از دانشجویان گروه مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی دانشگاه رازی به عنوان رئیس یا عضو هیات مدیره شاخه دانشجویی این انجمن انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: بر این اساس یاسین نوروزی به عنوان رئیس هیات مدیره و ماندانا آژند، هادی کیانی‌نژاد و جمیل نوخاصی از دانشگاه رازی به عنوان اعضای شاخه دانشجویی انجمن علمی بذر ایران انتخاب شدند.

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه رازی پردیس کشاورزی مهندسی ژنتیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قاضی سعیدی افزود: هر سال کنگره جراحان ایران در این روزها برگزار می‌شود که همه جراحان در رشته‌های مختلف مانند ارتوپدی، اورولوژی، جراحان پلاستیک، اطفال، عروق جراح مغز و اعصاب و در واقع جراحان در همه رشته‌ها در این کنگره ۵ روزه شرکت می‌کنند.

وی در خصوص عدم شرکت انجمن جراحان زیبایی و پلاستیک گفت: امسال بعد از ۴۰ سال اولین باری است که انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جامع جراحان شرکت نکرده است.

قاضی سعیدی ادامه داد: علت هم این است که هیأت مدیره انجمن جراحان عمومی یک حرکت غیر حرفه‌ای انجام داده و مسائل چالش برانگیز زیبایی را در برنامه‌های خود گنجانده و ما به نشانه اعتراض به این ماجرا، بعد از ۴۰ سال در کنگره جامعه جراحان ایران حضور نداریم.

وی افزود: چند هفته مذاکرات فشرده نیز با جامعه جراحان و انجمن جراحان عمومی داشته ایم اما متأسفانه نتوانستیم جلوی این انحراف در آموزش را بگیریم و هر استدلالی که کردیم نتوانستیم آنها را قانع کنیم؛ به همین دلیل تصمیم گرفتیم در این کنگره شرکت نکنیم.

هیچ جراح پلاستیکی در این کنگره شرکت نمی‌کند

در بیانیه انجمن جراحان پلاستیک، عنوان شده است: رسالت اصلی گروه‌های تخصصی و فوق تخصصی حفظ اصول استانداردهای علمی و عملی مورد نیاز در جامعه و حفظ جایگاه علمی در کشور است و یکی از نمادهای آشکار این وظیفه ارائه دستاوردها و حفظ جایگاه، حضور در کنگره‌های ملی است که این اتفاق مدیریت و ظرافت‌های خاص خود را می‌طلبد. چند سال است که انجمن جراحان عمومی فراتر از قوانین عمومی و رزیدنتی آموزشی پزشکی به جای پرداختن به مسائل حساس مهم جراحی کشور که رسالت اصلی آنها است وارد بحث فریبنده جراحی زیبایی شده اند و با برگزاری همایش‌های مختلف زیبایی در شهرستان‌ها و مراکز استان باعث انحراف این وظیفه علمی خود شده اند و این انحراف بزرگ‌ترین گردهمایی علمی جراحان کشور یعنی جامعه جراحان نیز کشانده شده و توسط انجمن جراحان عمومی مسائل چالش برانگیز زیبایی به کنگره امسال اضافه شده است.

پس از اطلاع از عناوین چالش برانگیز، انجمن جراحان پلاستیک تمام تلاش خود را برای حذف این پنل ها به کار برد ولی متأسفانه هیأت مدیره جراحان عمومی سعی در ادامه اقدام اشتباه خود داشته اند.

به دنبال این مساله انجمن جراحان پلاستیک جلسه اضطراری کمیته راهبردی را برگزار کرد و به دنبال نظر اکثریت قاطع اعضا، به نشانه اعتراض و پرهیز از مشارکت در این اقدام غیر جامع انجمن جراحان زیبایی به رغم میل ذاتی اقدام به لغو برنامه خود در این کنگره کرده است.

کد خبر 6098317 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • پذیرش۵۳ درصدی استاد محوری دانشجویان دکترای دانشگاه ها
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله