Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-03-19@05:46:49 GMT

خداحافظی همیشگی نقی معمولی با صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۳۸۷۷

خداحافظی همیشگی نقی معمولی با صدا و سیما

رویداد۲۴ محسن تنابنده بازیگر سریال پایتخت گفت: پس از «پایتخت ۶» دیگر با تلویزیون کار نخواهم کرد!

صحبت‌های کارشناس شبکه افق درباره رخشان بنی‌اعتماد و باران کوثری با واکنش محسن تنابنده روبه‌رو شد.

او در این باره گفته است: «در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می خواهم اعلام می کنم که پس از پایان تصویربرداری « پایتخت 6 » دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون هم چاره ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم»

بیشتر بخوانید: پای نقی معمولی به مجلس باز می‌شود؟

عکس جدید از بازیگران سریال پایتخت ۶

این خداحافظی ناگهانی احمد مهرانفر را هم به واکنش واداشت. مهران‌فر گفته است که «پایتخت۶» آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود و به دلیل توهین‌های که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد.

لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000qJZ خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون

شبکه‌های تلویزیونی ۱۹۰ فیلم سینمایی از ۵۱ کشور را برای ایام نوروز درنظر گرفته که روی آنتن خواهند رفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تلویزیون قرار است در ایام نوروز علاوه بر ویژه‌ها و سریال‌ها، بیش از 170 فیلم سینمایی جهان را نیز تدارک دیده که در ژانرهای درام، اجتماعی، حادثه‌ای، خانوادگی، کودک و نوجوان (انیمیشن) و ورزشی از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

جزئیاتی از این فیلم‌ها را در ادامه ببینید:

شبکه یک سیما از 22 اسفندماه تا 24 فروردین ساعت 23:45، فیلم‌هایی همچون «گرن توریسمو»، «برهوت»، «سرباز»، «تلافی» و «خاکسپاری» را تقدیم علاقه‌مندان خواهد کرد.

شبکه دو سیما هم در ساعت 9 صبح با فیلم‌هایی همچون «کابوس آرزو»، «دنیای آرمان»، «هتل دردسرساز» و «شماره 10» از 1 فروردین تا 17 فروردین میهمان نوروزی بینندگان سیماست.

شبکه سه سیما در ساعت 24 فیلم های روز دنیا را روی آنتن می‌برد؛ «ایندیانا جونز و گردنه سرنوشت»، «تبدیل شوندگان: نبرد ربات ها»، «به پیش»، «قاتلین ماه کامل»، «مگالون: حفره سهمگین» و «ضد» نمونه ای از این فیلم‌ها است که تا 13 فروردین روی آنتن می‌رود.

شبکه چهار سیما در ساعت20:30 فیلم‌های دیدنی «شهر سیارکی»، «ناپلئون»، «آدم کش»، «انجمن برف»، «فراری»، «رادیکال» و «ماه» را تدارک دیده است. این فیلم‌ها از 29 اسفند تا عید سعید فطر (به جز شب‌های قدر) پخش می‌شود.

شبکه تهران ساعت 9 صبح در برنامه «تماشاخانه» و 13:30 منتخبی از فیلم‌های سینمایی ایران و جهان را به روی آنتن می‌برد. «رود سرخ سرخ»، «سریع و خشن 10»، «دریای عمیق»، «موفقیت بزرگ» و «هوک» فیلم‌های دیدنی است که شبکه تهران برای بینندگان خود از 29 اسفند تا 13 فروردین پخش می‌کند.

شبکه امید ساعت 19 فیلم‌های نوروزی خود را در برنامه «فیلمستون» پخش می‌کند. این شبکه فیلم‌های «گودال فضایی»، «فیل شعبده باز»، «چوپای شگفت انگیز»، «بیرو»، «انجمن بشقاب پرنده‌ها» و ... را از 22 اسفندماه تا 17 فروردین نمایش می‌دهد.

شبکه کودک در ساعت 14 فیلم های مناسب کودکان را پخش می کند. «برادران شگفت انگیز ماریو»، «فرار مرغی ـ دوران ناگتی»، «خرس های محافظ جنگل ـ ربات محافظ»، «پنگوئن ببری 3 ـ قهرمانان جنگل»، «سفر اردکی» و «لوپتو» از جمله این فیلم‌هاست.

مروری بر نوروزی‌ها و رمضانی‌های تلویزیون / از سریال‌های جدید تا برنامه‌ها و 190 فیلم سینمایی‌

شبکه نمایش در باکس ساعت 23 فیلم هایی همچون «اکولایزر 2 و 3»، «سوسک آبی»، «ویکرام و ودا»، «خزنده» و «زمین سرگردان 2» را تقدیم نگاه علاقه‌مندان هنر هفتم می‌کند. همچنین این شبکه در ساعات 13، 15، 17، 19، 21 و 00:1 بامداد نیز با مخاطبان خود همراه است.

شبکه افق فیلم‌های خود را در ساعت 13 پخش می‌کند که «تک تیرانداز»، «یه روز عالی»، «ضد حمله»، «دستگیری یک قاتل»، «مامور مخفی» و «غریب» از جمله آن‌هاست.

شبکه سلامت فیلم های سینمایی خود را در ساعت 11 صبح با زیرنویس ویژه ناشنوایان به روی آنتن می‌برد.

شبکه فراتر هم در ساعت 23:30 تماشایی خواهد بود. «اعجوبه»، «مکانیک ـ زندگی دوباره»، «تلقین»، «دیوار بزرگ»، «مجرم» و «منصور» نمونه ای از این فیلم‌هاست که با کیفیت 4K-HDR به نمایش در می‌آید.

گفتنی است، چندی پیش معاون سیما در نشست خبری‌اش اعلام کرده بود که فیلم‌های جدید ایرانی «کارو»، «هناس»، «مصلحت» و «ضد» برای اولین بار از تلویزیون پخش می‌شوند. فیلم‌های خارجی نیز از 51 کشور به نمایش درمی‌آیند. براساس گفته‌های معاون سیما، همچنین قرار است فیلم‌های «اخت الرضا»، «پری دریایی»، «لوپتو»، «پسر دلفینی»، «شماره ده»، «های پاور» و «هوک» در جدول پخش رمضان و نوروز 1403 از قاب تلویزیون پخش ‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری خنده‌داری که از سریال امنیتی تلویزیون وایرال شد
  • ببینید| پشت صحنه هایی از دوبله سریال جومونگ ۳ که در نوروز پخش خواهد شد
  • استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس)
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی در نوروز از تلویزیون + جزئیات پخش
  • پخش ۱۹۰ فیلم سینمایی روز دنیا در نوروز تلویزیون
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه؟ | آخرین خبر‌ها از ساخت سری جدید این سریال
  • بالاخره پایتخت ۷ وجود دارد یا نه ؟ | آخرین خبرها از ساخت سری جدید این سریال | ببینید