Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: یک تیم از جام تختی باید برای رقابت‌های هندوستان (آسیایی) انتخاب شود و طبیعتا یک تیم غیرآسیایی هم خواهیم داشت. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

حبیب اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اهمیت رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در شناسایی تیم ملی اظهار داشت: منتظر برگزاری رقابت‌ها در شیراز هستیم، بعد از این رقابت‌ها استارت کارمان را برای مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تیم از جام تختی باید برای رقابت‌های هندوستان (آسیایی) انتخاب شود و طبیعتا یک تیم غیرآسیایی هم خواهیم داشت چون فروردین و اردیبهشت ماه سال آینده باید در دو رقابت گزینشی شرکت کنیم.

وی در مورد اینکه کادرفنی تیم ملی چقدر امیدوار است که سه سهمیه باقی‌مانده المپیک را به دست آورد، تصریح کرد: ما باید در 67، 87 و 97 کیلوگرم سهمیه بگیریم. در 87 و 97 کیلوگرم بیشتر کشتی‌گیران آسیایی سهمیه المپیک را گرفته‌اند و به همین دلیل شانس ما در گزینشی اول که مربوط به قاره آسیا است، برای کسب این دو سهمیه زیاد است. در 67 کیلوگرم نیز باید ببینیم چه نتایجی در جام تختی رقم می‌خورد و چه نفراتی می‌توانند نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنند. بعد از آن نیز وضعیت نفرات در اردو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اخلاقی تاکید کرد: اردوی آماده‌سازی تیم ملی از روز 10 بهمن، چند روز بعد از جام تختی در تهران آغاز می‌شود تا رسما استارت کارمان را برای حضور در مسابقات پیش رو بزنیم.

یخ‌کشی: رئیس فدراسیون حالم را پرسید اما از فرصت دوباره چیزی نمی‌دانم/ خیلی سریع تمرین کشتی را آغاز می‌کنمحمایت قهرمانان کشتی از مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان+ عکس



انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی کشتی فرنگی کشتی آزاد کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان

رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در حالی برگزار می‌شود که اکثر مدعیان اصلی حضور ندارند، اما در برخی اوزان گره ملی‌پوش جهانی و امیدهای جهان گشوده خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 6 و 7 اردیبهشت (امروز و فردا) در اهواز برگزار خواهد شد، جایی که به نظر باتوجه به غیبت ستاره‌های معاف شده، محلی برای نمایش خوب جوانان و ورود آنها به چرخه انتخابی بزرگسالان برای مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی و زیر 23 سال جهان خواهد بود.

پویا دادمرز در 55 کیلو، مهدی محسن‌نژاد و امیررضا ده‌بزرگی در 60 کیلو، ایمان محمدی و میثم دلخانی در 63 کیلو، محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی در 67 کیلو، محمدرضا رستمی در 72 کیلو، امین کاویانی‌نژاد و امیر عبدی در 77 کیلو، احسان گرمسیری و محمدعلی گرایی که به او در چرخه 82 کیلوگرم شانس داده شده در این وزن، علیرضا مُهمدی و ناصر علیزاده در 87 کیلو، محمدهادی ساروی در 97 کیلو و امین میرزازاده و فردین هدایتی در 130 کیلوگرم از جمله کشتی‌گیرانی هستند که از شرکت در جام تختی معافند.

در مقابل نفراتی چون محمدهادی شعبانی و محمد حسینوند در 55 کیلو، علیرضا نجاتی، محمدمهدی غلامپور، پویا ناصرپور و امید آرامی در 60 کیلو، عرفان جرکنی  و عارف محمدی در 63 کیلو، محمدجواد رضایی و احمدرضا محسن‌نژاد در 67 کیلو، دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب در 72 کیلو، علی اسکو در 77 کیلو، محمد ناقوسی و جمال اسماعیلی در 82 کیلو، رامین طاهری و بهروز هدایت در 87 کیلو، مهدی فلاح، علی عابدی درزی و وحید دادخواه در 97 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 کیلوگرم از جمله مدعیانی هستند که سهمیه حضور در جام تختی را دریافت کرده‌اند و باید دید همه آنها وارد رقابت با سایر کشتی‌گیران اوزان خود خواهند شد یا نه.

جام تختی هرچند بدون حضور مدعیان اصلی اوزان دهگانه برگزار می‌شود اما در برخی اوزان می‌تواند گره انتخاب ملی‌پوش اوزان غیرالمپیکی و همچنین نفرات اعزامی به مسابقات امیدهای جهان را باز کند، بنابراین میدان کم اهمیتی در چرخه سال 2024 نخواهد بود. به نظر این رقابت‌ها میدان خوبی برای جوانان است که بتوانند خودشان را به تقویم فنی سال 2024 کادرفنی تیم ملی بزرگسالان دیکته کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی با حضور سرمربی تیم ملی
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان