Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی ارجمندی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با گذشت حدود یک هفته از وقوع سیل در جنوب استان سیستان و بلوچستان اما کمک‌های امدادی همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین محموله امدادی روز گذشته در فرودگاه کنارک تخلیه شد، افزود: تاکنون ۱۴۷ تن کمک‌های امدادی شامل، بطری آب آشامیدنی، پتو، مواد غذایی، وسایل گرمایشی از طریق هوا و زمین به استان وارد شده است

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به فعالیت ۵۵۰ تیم عملیات راهداری و امدادی در سطح استان تصریح کرد: فعالیت این تیم‌های عملیاتی همچنان در منطقه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مواد غذایی، پتو، بخاری و آب آشامیدنی از مهمترین نیازهای مردم سیل زده سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: تعداد سه موکب هم توسط ستاد عتبات عالیات استان در منطقه فعال شده‌اند و روزانه ۳۰ هزار پرس غذا را طبخ و بین سیل زدگان توزیع می‌کنند همچنین تیم‌های پزشکی این ستاد هم در شهرستان دلگان به ویزیت سیل زدگان مشغول هستند.

ارجمندی با اشاره به اینکه تمامی راه‌ها و محورهای اصلی در مناطق سیل زده بازگشایی شده است، افزود: پراکندگی جمعیت روستاها امداد رسانی را در منطقه دشوار کرده است و راه ارتباطی ۳۳ روستا که در محورهای فرعی قرار دارند، همچنان مسدود است.

وی تصریح کرد: راه اندازی ۴ بیمارستان صحرایی سپاه، حضور ۱۰ تیم پزشکی سپاه و حضور نیروهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان از جمله دیگر اقدامات انجام شده است.

کد خبر 4828063

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان امداد رسانی سیل سیستان و بلوچستان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان سپاه پاسداران قزوین خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان