Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد با اعلام رشد ۱۸ درصدی کمک خیران یزدی به ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: نیکوکاران یزدی طی ۹ ماهه سال جاری یک میلیارد و ۴۲۹ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.

«غلامرضا مشعل چی» افزود: مردم خیراندیش استان یزد می‌توانند در ارائه خدمات عمرانی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در زمینه ساخت مسکن، خرید، بهسازی، مقاوم‌سازی، بازسازی، تعمیرات کلی و جزئی، ساخت فضای جانبی، حمام، آشپزخانه، حصارکشی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام روستایی و شهری مشارکت کنند و در انجام این کار خداپسندانه سهیم باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نهاد تأمین سرپناه مطمئن و فراهم کردن محلی امن برای آسایش و گذران زندگی مددجویان تحت حمایت را همواره در اولویت برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده است.

معاون کمیته امداد استان افزود: ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی و غیردولتی مرتبط با امر مسکن امکان‌پذیر است.

مشعل چی در پایان تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند علاوه بر کمک‌های غیر نقدی برای ساخت مسکن نیازمندان، کمک‌های نقدی خود را نیز از طریق سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷ و کد دستوری #۸۸۷۷* تلفن همراه پرداخت کنند.

به گزارش ایسنا  وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، صدقات، زکات، کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبتنی بر نیاز محرومان و تسهیلات قرض‌الحسنه امداد ولایت بخشی از هزینه ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مسکن مددجویان كميته امداد يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۴۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان