Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@01:32:51 GMT

تمام وجود سردار سلیمانی مردانگی و دشمن‌شناسی بود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۲۸۴

تمام وجود سردار سلیمانی مردانگی و دشمن‌شناسی بود

ادیب‌یزدی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مرد سترگ و قانونی‌ترین چهره تاریخ و مرد قیام و هدف است، گفت: تمام وجودش مردانگی و دشمن‌شناسی بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بهشهر، حجت‌الاسلام مرتضی ادیب‌یزدی در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی در حسینیه قتلگاه بهشهر با بزرگداشت نام و یاد سردار سلیمانی و شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: این بانوی نمونه در دو عالم مهم‌ترین الگو برای ولایتمداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام زندگی حضرت صدیقه کبری (س) در حمایت از امام علی(ع) و ولایت بوده است و لحظه‌ای از ولایت‌مداری جدا نبوده است.

این فعال سیاسی بیان داشت: کربلا و عاشورا یکی از شجر‌ه‌ طیبه‌ای است که حضرت زهرا(س) در مدینه کاشت و الگو همه آزادگان عالم شده است.

ادیب‌یزدی با اشاره به اینکه حق‌طلبی را با صدای رسا باید فریاد زد، خاطر نشان کرد: فریاد آزادی‌خواهی امروز ملت‌های مظلوم برگرفته از امواج فریاد گذشته است و باید این فریاد توسط انسان‌هایی که در قرون آینده می‌آیند، شنیده شود.

وی اظهار کرد: ما وامدار مجاهدت حضرت زهرا(س) و اولیای الهی هستیم و ثمره مجاهدت‌های حضرت صدیقه(س) فراوان است و باید به جوانان شناسانده شود.

این فعال سیاسی با اشاره به موضع‌گیری‌های مختلف رهبری یادآور شد: رهبر خالصانه و برای رضای خداوند و با اخلاص در همه موارد وارد می‌شوند و سخنانشان فصل‌الخطاب است.

ادیب‌یزدی با بیان اینکه روزهای سختی را پشت سر می‌گذاریم، خاطر نشان کرد: ولایت، جهت‌گیری ما را نشان می‌دهد و با جان ما عجین شده است و ما هر چه داریم، از ولایت است و کسی که جایگاه ولایت را  نمی‌شناسد،نه تنها نمازش، بلکه سایر اعمالش هم قابل قبول نیست.

وی با اشاره به حوادث اخیر در جامعه گفت: در این اتفاقات خیلی‌ها غربال و خیلی‌ها رفوزه می‌شوند و البته خیلی‌ها هم پیروز هستند و در شرایط بی سابقه هستیم؛ چرا که حساب بود و نبود اسلام است و تمام کفر و اسلام روبروی هم قرار گرفته‌اند.

این فعال سیاسی افزود: در هر شرایطی باید بدانیم که ولایت دارای عظمت، جایگاه و موقعیت بالایی است و نمی‌توان با ولایت، بازی سیاسی کرد.

حجت‌الاسلام ادیب یزدی ادامه داد: نباید بی‌تفاوت از ولایت عبور کنیم و باید به تکلیف خود عمل کرده و کاری نکنیم که علی زمانه تنها بماند و باید هوشیار باشیم.

وی اظهار کرد: 30 سال آمریکا و اسرائیل با پول وهابیون کار کردند و جریان‌های وهابی را به هم وصل و وهابیون ملعون را به جان مردم انداختند و تمام نقشه‌ها برای این بود که در ایران آمده و ایران را به هفت ولایت تقسیم کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به بازی سیاسی وهابیون و آمریکا و اسرائیل اضافه کرد: یک رجل الهی و مردی از مردستان ایران بیرون آمد و در بیابان‌های شام و عراق کاری کارستان کرد و نقشه‌های دشمنان اسلام را برملا کرد.

 ادیب‌یزدی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مرد سترگ و قانونی‌ترین چهره تاریخ و مرد قیام و هدف است، ادامه داد: تمام وجودش مردانگی و دشمن‌شناسی بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست.

وی بیان داشت: این شیر بچه ایرانی با کمال اقتدار و قدرت، نیروی اسلامی خود را نجات داد و همه این شجاعت‌ها در کارنامه درخشان این ابرمرد وجود دارد.

این سخنران مذعبی گفت: سردار سلیمانی، نابود کننده داعش بود و کاری کرد که از عهده ده‌ها ارتش مسلح بر نمی‌آمد.

وی افزود: سردار تا ابد برای مردم زنده است  چرا که کاری ماندگار و مکتبی بنیان‌گذاری کرد که باید نصب‌العین زندگی ما باشد .

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: یقین دارم حضرت حجت در مراسم تشییع سردار بودند چرا که بارها شنیده‌ایم اگر دو نفر شیعه دلشکسته باشند؛ آقا توجه دارد و مگر ممکن است بین میلیون‌ها نفر نباشد.

وی افزود: نظام ما الهی است که ریشه در دل‌ها و سر به فلک دارد و انسان‌های گول خورده ضعیف بنیان نمی‌توانند با آن مقابله کنند.

انتهای پیام/86002

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام ادیب یزدی فعال سیاسی بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی با تقدیر از نیروی انتظامی در به کارگیری طرح نور، عزم و اراده فراجا در برخورد با مفاسد اجتماعی را تحسین و تصریح کرد: نیروی انتظامی خطر را به خوبی احساس کرده است و اینکه قرار است طرح نور را ادامه دهند، کار بسیار خوبی است.

وی در گفت‌وگو با رسا، با بیان اینکه لازم است با بدحجابی و سایر ناهنجاری‌ها مقابله صورت گیرد، در خصوص جلسه روز جمعه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سردار رادان، اظهار داشت: جلسه گذشته بسیار پربار بود و از این که با قدرت در حال ادامه دادن هستند خوشحال شدیم؛ از روحیات سردار رادان که در جلسه با علما تجلی پیدا کرد خوشحال شدیم.

عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه گزارش کاملی از سوی سردار رادان در خصوص معضلات اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی به اعضای جامعه مدرسین، ارائه شد، تصریح کرد: باید با ناهنجاری‌ها مقابله شود و این فرمایش رهبری است زیرا لازم است دین محقق شود که نیاز به عزم و اراده دارد.

وی در پایان بر لزوم همراهی دستگاه ها در پشتیبانی و اجرای طرح نور تأکید کرد.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901382

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟