Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا رخشانی مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در برنامه تلویزیونی پرسشگر درباره وضعیت مدارس سیل زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های انجام شده ۵۶ مدرسه که پیش از این در نوبت تخریب و بازسازی قرار داشتند کاملا از بین رفته‌اند و باید بازسازی آن هرچه زودتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این مدارس تحصیلی با ۲۰۰ کلاس درس برای ساخت به ۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند علاوه بر آن برای تعمیرات ۲۸۵ مدرسه دچار آسیب نیازمند اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۵۰ میلیارد تومان برای تامین تجهیزات مورد نیاز است، اظهار کرد: تا کنون ۲۰ کامیون تجهیزات با ارزش حدود ۳ میلیارد تومان به مناطق آسیب دیده ارسال شده است. علاوه بر آن خیرین استانی و حتی کشوری وارد عمل شدند تا هزینه‌ها و تجهیزات لازم را تامین کنند؛ البته از دولت هم انتظار داریم تا با توجه به شرایط علاوه بر تعهد ۳۰ درصدی خیرین وارد عمل شود.

بیشتر بخوانید: بیش از ۲۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان نیازمند تعمیر است

رخشانی درباره زمان ساماندهی مدارس آسیب دیده یا تخریبی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده مدارس کوچک و حدود ۳ کلاسه تا مهر ۹۹ تحویل دانش آموزان داده می‌شود، اما برای ساخت مدارس بزرگتر با تعداد کلاس بیشتر به بیش از ۱ سال زمان نیاز است.

او با اشاره به وضعیت نامناسب فضاهای آموزشی در استان گفت: ۵۰ کانکس به استان سیستان و بلوچستان اختصاص داده شده تا برای مدارس در شرایط بحرانی از این کانکس‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش برنامه پرسشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

(تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است