Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری جدید گوآتمالا در دیدار با جمعی از یهودیان این کشور تاکید کرد هر اتفاقی بیفتد، سفارت این کشور در شهر قدس اشغالی باقی می‌ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، آلخاندرو جیاماتی، رئیس جمهوری گوآتمالا سه روز پس از انتصاب در سمت جدید، در دیدار با جمعی از اقلیت یهود این کشور تاکید کرد، هرگز از موضع‌گیری جیمی مورالس، رئیس جمهوری قبلی که سفارت جدید این کشور را ۱۶ مه ۲۰۱۸ در قدس اشغالی افتتاح کرد، عقب‌نشینی نخواهد کرد و این تصمیم را در جریان سفری که به عنوان رئیس جمهوری منتخب به اراضی اشغالی داشته، گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور جدید گوآتمالا در این دیدار که در کنیسه‌ای در پایتخت این کشور برگزار شد، گفت: قصد داریم قدس را به عنوان "شهر ابدی اسرائیل" به رسمیت شناخته و بر پایبندی دولت قبلی به حفظ سفارت‌خانه‌مان در قدس با وجود هر اتفاقی تاکید کنیم، دشمنان اسرائیل دشمنان ما و دوستان اسرائیل دوستان ما هستند.

در کنار آمریکا، گوآتمالا تنها کشوری است که در اقدامی بر خلاف اصل راه‌حل تشکیل دو کشور، سفارت خود را از تل‌آویو به قدس انتقال داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گواتمالا اسراييل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر این کشور با اخذ ۸۷.۲۸ درصد از کل آرا برای ۶ سال دیگر در این سمت باقی ماند، فردا هفتم می با حضور در مراسم تحلیف در کاخ کرملین دوره جدید ریاست جمهوری اش را آغاز خواهد کرد.

هم‌ زمان با برگزاری این مراسم دولت جدید روسیه با تصویب پارلمان کار خود را آغاز خواهد کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همچنین نامزد خود برای تصدی نخست وزیری این کشور را نیز به مجلس معرفی خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ رسانه‌ های روسیه، احتمالا میخائیل میشوستین، نخست وزیر فعلی روسیه در سمت خود باقی خواهد ماند.

کد خبر 6098765

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر خارجه و گروه دوستی پارلمانی ترکیه
  • دیدار هیات پارلمانی ترکیه با امیرعبداللهیان
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • پیام پوتین به غرب در آیین تحلیف
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود