Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@16:24:38 GMT

خراسان رضوی هفته پر بارشی را پیش رو دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۵۷۹۶

خراسان رضوی هفته پر بارشی را پیش رو دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: بارشهای پیش‌بینی شده از عصر امروز تا صبح روز سه‌شنبه بیشتر مناطق استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و این بارشها دوباره از عصر چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت.

غلامرضا ضیاء شهابی ادامه داد: امروز میانگین دما در مناطق مختلف خراسان رضوی چند درجه افزایش می‌یابد اما از فردا روند کاهشی دما در استان آغاز می‌شود و هوای سرد در طول هفته جاری در خراسان رضوی حاکم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد  هفت درجه سلسیوس است  که نسبت به روز گذشته پنج درجه افزایش دارد اما بیشینه دمای هوا در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری  به ترتیب سه و یک درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.

ضیاء شهابی افزود: شب گذشته تمامی شهرستان‌های خراسان رضوی دمای زیر صفر را سپری کردند و کمینه دمای هوا در باخرز به ۱۵ درجه زیر صفر رسید و پس از آن شهرستانهای تایباد و تربت‌جام با دمای ۱۳ درجه زیر صفر سردترین شهرستانهای استان گزارش شده‌اند.

وی ادامه داد: باخرز با کمینه دمای هوای ۱۵ درجه زیر صفر و داورزن با دمای هوای ۹ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان خراسان رضوی تربت جام خراسان رضوی مشهد هواشناسی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان غالبا صاف است که از بعدازظهر با وزش باد همراه می‌شود.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پایداری هوا تا اواسط هفته جاری ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش‌بینی نشده است و تا روز سه‌شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی تصریح کرد: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

او با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • پیش بینی هواشناسی کشور 8 و 9 اردیبهشت 1403 / ورود سامانه بارشی جدید
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • ورود سامانه بارشی به کشور/ این استان ها منتظر بارندگی باشند
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی