Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمدرضا شانه‌ساز در این باره افزود: بخشی از این گفته به دلیل گران بودن برخی از تجهیزات و دستگاه‌ها است که تمام دولت‌ها با آن مواجه هستند. نمی‌توانیم دستگاه‌های گران‌قیمت خریداری کنیم که هیچ کس در نوبت عمل نماند؛ چراکه درست نیست و هزینه‌های کمرشکن به بار می‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با تمام خباثت‌های دشمن‌های خارجی، ‌اکنون هیچ کمبودی در دارو و تجهیزات پزشکی وجود ندارد، افزود: بیشتر مشکل در این زمینه است که برخی بیمارستان‌ها در پرداخت و تامین نقدینگی برای بازپرداخت مطالبات شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی با موانع مالی روبرو بودند که با پیگیری‌های شخص وزیر بهداشت و همکاری سازمان تامین اجتماعی، قرار است مبلغ قابل توجهی در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد. امیدواریم دانشگاه‌ها بتوانند با این مبالغ بدهی شرکت‌ها را پرداخت کنند تا به دلیل عدم تحویل اقلام مورد نیاز توسط شرکت‌ها، خدمات بیمارستان‌ها با مشکل مواجه نشود.

رییس سازمان غذا و دارو ادامه داد: در حال حاضر وضعیت ذخایر دارویی و تجهیزات تخصصی پزشکی در کشور در شرایط بی‌نظیری قرار دارد و هیچ کمبودی متوجه تامین دارو، تجهیزات و مواد اولیه نیست.

وی همچنین به پیگیری‌های صورت گرفته برای تامین داروی بیماران MPS اشاره کرد و افزود: علاوه بر مکاتبات بین‌المللی از سایر کانال‌های ارتباطی نیز این موضوع را پیگیری می‌کنیم. طی یک یا دو سال گذشته همواره اقلام دارویی وجود داشته که دشمنان ما در تلاش بودند تا به دستمان نرسد، ‌اما با پیگیری‌های صورت گرفته این مشکلات مرتفع شده‌اند. تنها تفاوتی که وجود دارد این است که در این بین داروی بیماران MPS نسبت به سایر داروها بیشتر رسانه‌ای شد.

کد خبر 478800 برچسب‌ها سازمان غذا و داروی ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان غذا و داروی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت تخم مرغ در میادین تره‌بار
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • پیشگامی ایران در زمینه دانش تالاسمی
  • فراخوان کشف قیمت و تامین دارو‌های تک‌نسخه‌ای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • پیگیری وضعیت اقلام و تجهیزات منوریل در گمرکات کشور
  • ابداع باتری برپایه آب با چگالی انرژی بالا و چرخه عمر طولانی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی