Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امام جمعه موقت تهران گفت: تعدادی از افرادی که در سانحه هوایی سقوط هواپیما به شهادت رسیدند در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و همرزمانش حضور داشتند؛ همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند در حال حاضر قلبی مجروح دارند و جراحت قلب سپاهیان اسلام بیش از همه است. تاریخ انتشار: 09:52 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۲۴۲ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابیفرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به تلاش برخی‌ها برای ‌کم‌اهمیت نشان دادن حمله سپاه به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد، گفت: ما با ملتی رو به رو هستیم که در تاریخ نیم قرن اخیر و حوادث گوناگون سهم خود را از واقعیات سیاسی و اجتماعی اعلام داشته و در این روز‌ها هم در مراسم تشییع پیکر شهیدای اخیر، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش در سراسر ایران، باز هم فهم خود را از انقلاب به رخ کشیده و فریاد زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تاکید کرد: امروز جامعه جهانی و دشمنان ایران یک درک دیگری از واقعیت انقلاب و ملت‌های منطقه دارند؛ درکی غیر از آنچه که پیرو ترور سردار سلیمانی به دست ترامپ و مزدورانش، برگ زرین دیگری به دست ملت ایران و ملت‌های منطقه خلق شد.   بیشتر بخوانید:
امام جمعه موقت تهران: رسیدگی به آسیب‌دیدگان حوادث اخیر در اولویت قرار گیرد
خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: در کنار این حوادث، اقتدار انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب و راهبرد دفاعی مقتدرانه‌اش در هدف قرار دادن یکی از پایگاه‌های آمریکا در منطقه، در عالی‌ترین سطح ممکن به نمایش گذاشته شد.
دانش، شجاعت، فناوری و قدرت عمل در عملیات سپاه علیه آمریکا موج می‌زد ابوترابی‌فرد با بیان اینکه دانش، شجاعت، فناوری و قدرت عمل در عملیات سپاه علیه آمریکا موج می‌زد، خاطرنشان کرد: به گمان حقیر ملت ایران همه این واقعیات را درک می‌کند البته در جنگ نابرابر آمریکا علیه ایران ما شاهد حادثه سخت و یک زخم سنگین بر پیکر ملت عزیز ایران بودیم.
وی تصریح کرد: قطعا در این حادثه (سقوط هواپیما) تنها خانواده شهدای سانحه هوایی سوگوار نیستند و همه کسانی که در تشییع پیکر پاک شهدای اخیر حضور داشتند، از این حادثه سوگوارند.
ابوترابی‌فرد بیان داشت: تعدادی از افرادی که در سانحه هوایی سقوط هواپیما به شهادت رسیدند در مراسم تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی و همرزمانش حضور داشتند؛ فرزندان شهید دکتر اسدی لاری در مشهد مقدس در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی حضور داشتند و دیگران هم در تهران و اصفهان در این مراسم حاضر بودند لذا همه کسانی که در این مراسم حضور داشتند در حال حاضر قلبی مجروح دارند و جراحت قلب سپاهیان اسلام بیش از همه است.   بیشتر بخوانید:
اگر حاج قاسم نبود...
وی با بیان اینکه سپاهیان همواره جان خود را برای دفاع از این ملت تقدیم داشتند، گفت: تمام دغدغه سپاه حراست از ملت ایران و اقتدار اسلام است لذا آن‌ها هم قلبی اندوهگین دارند و حتما این حادثه صفوف ملت ایران را مستحکم‌تر و سطح بینش آن‌ها را ارتقا خواهد داد.
امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: مردم خوب می‌فهمند که سانحه سقوط هواپیمای هم به دست آمریکای جنایتکار اتفاق افتاده است؛ یعنی به نحوی ما دست ترامپ را در این شهادت می‌بینیم.
وی بیان داشت: اخیرا حتی نخست وزیر کانادا هم رسما سرانگشت این اتهام را متوجه ترامپ و آمریکا کرد و گفت که اگر جنگ افروزی ترامپ نبود قطعا این حادثه رخ نمی‌داد لذا امیدواریم خداوند بر دل‌های مجروح این شهدای سانحه هوایی مرهم قرار داده و به آن‌ها صبری جمیل بدهد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی سپاه پاسداران پایگاه عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

 بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

منبع: تسنیم

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • دهقانی فیروزآبادی: «علم و فناوری» و «شجاعت و تدبیر» دو بال عملیات وعده صادق
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در خرم‌آباد
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • (عکس) اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش