Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:22:38 GMT

چالش های زایمان و ناباروری مورد بحث قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۶۹۱۷

چالش های زایمان و ناباروری مورد بحث قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ساغر صالح پور، با اشاره به برگزاری سومین کنگره بین المللی چالش‌های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری، گفت: جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه بیماری‌های زنان در این گنگره مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی چالش‌های بالینی در مامایی، زنان و ناباروری، اظهار داشت: این کنگره با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ در مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران در تالار ابوریحان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: موضوعاتی همچون مامایی، ژنیکولوژی، ناباروری، ژنیکوانکولوژی، پریناتولوژی، نوروژنیکلوژی هورمون درمانی، آندومتریوزیس، یائسگی، بیماری‌های مقاربتی، HPV و PCO در این کنگره مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی چالش‌های بالینی، در مامایی، زنان و ناباروری، خاطرنشان کرد: این کنگره به همت مرکز تحقیقات و پیشگیری از بیماری‌های زنان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می‌شود.

صالح پور گفت: همچنین انجمن متخصصین زنان و مامایی ایران، انجمن سرطان‌های زنان، انجمن علمی و تخصصی ناباروری زنان، انجمن علمی جراحی‌های کم تهاجمی زنان و انجمن آندومتریوزیس در برگزاری این کنگره همکاری دارند.

کد خبر 4828209

منبع: مهر

کلیدواژه: زایمان درمان ناباروری وزارت بهداشت سازمان بیمه سلامت سرطان تجهیزات پزشکی چاقی پوست آی سی یو دیابت سازمان نظام پزشکی بیمه آلودگی هوا سیگار خدمات درمانی تعرفه های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، ️محمدعلی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استان یزد محور تحقیق و توسعه شتر تک کوهانه کشور و منطقه است، گفت: با توجه به اهمیت شتر در سند تحولی یزد نوین و نام گذاری سال ۲۰۲۴ به نام شتر، تکمیل زنجیره ارزش این حیوان ارزشمند در آینده دامی کشور اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: اولین کنگره بین المللی شتر کشور در استان یزد، شهرستان بافق با حضور نخبگان، اندیشمندان و محققانی از ایران و سایر کشور‌ها در شهریور ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • اولین فرزندان مرکز ناباروری ساوه پا به عرصه هستی گذاشتند
  • دومین روز از اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • پیشگیری از بروز بیماری‌های قلبی با داشتن سبک زندگی سالم
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • پیشگیری از بیماری های قلبی با سبک زندگی سالم
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه انجمن علمی پیوند کلیه ایران در بیمارستان فرهیختگان
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور