Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@01:28:45 GMT

اجرای طرح‌هایی در حوزه امنیتی برای رونق صنعت گردشگری استان همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۱۹۰

اجرای طرح‌هایی در حوزه امنیتی برای رونق صنعت گردشگری استان همدان

‍‍‍‍‍‍

دریافت 5 MB

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان، مهدی الماسی اظهار داشت: طرح گردشگری پایدار ابزاری در راستای توسعه صنعت توریسم در استان همدان است که موجب رونق و جذب توریست خواهد شد.

مهدی الماسی بیان کرد: طرح گردشگری با رویکرد توسعه پایدار در استان تلاش دارد ضمن برقراری توازن میان عرضه و تقاضا در راستای حفظ منابع موجود گام برداشته و با رعایت اخلاق حرفه‌ای موجب افزایش ضریب امنیت در حوزه گردشگری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید از بروز مشکلات و جرایم امنیتی و انتظامی در حوزه گردشگری پیشگیری کرد، گفت: این معاونت در اجرای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعت فوق نسبت به افزایش ریسک سرمایه‌گذاری در این حوزه تلاش مضاعف دارد.

وی تعدد مراکز تصمیم‌گیری، ضعف تبلیغات داخلی و خارجی و سو مدیریت در جذب توریسم را از آسیب‌ها و مشکلات بنیادین این صنعت برشمرد و افزود: دستگاه‌های متولی باید ضمن همکاری و هماهنگی با یکدیگر ضعف‌ها و آسیب‌ها را در خصوص توسعه‌ی گردشگری به حداقل برسانند.

کد خبر 4828068

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری دادگستری همدان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف شهرکرد بوشهر ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: پروژه تفریحی، گردشگری و غذایی رستوران در بام اصفهان با رویکرد احترام به طبیعت و بهره‌مندی از این فضای بکر به بهره‌برداری رسید.

سعید ساکت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات ویژه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در راستای توسعه ظرفیت‌های ویژه غذایی و گردشگری در اصفهان اظهار کرد: مجموعه کافه و رستوران در بام اصفهان یکی از اقدامات ویژه برای توسعه ظرفیت‌های بکر گردشگری و غذایی در این مجموعه است که با مساحتی بالغ‌بر ۶۳۰ مترمربع در مدت زمان ۳ ماه اجرا و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این مجموعه بیش از ۱۷ هزار نفر ساعت اقدام عمرانی، فنی و تخصصی انجام شده است که پس از ۳ سال تعطیلی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان تصریح کرد: گردشگرپذیرکردن نقطه ایستگاه دوم تله‌کابین صفه همراه با توسعه خدمات غذایی از مهم‌ترین شاخصه‌های این پروژه است.

ساکت ادامه داد: ارتقای خدمات در بلندترین نقطه شهر، توجه به برند مقصد در نقطه خاص با خدمات متفاوت و استانداردسازی سطوح خدمت در مجموعه صفه حتی در ارتفاع از دیگر ویژگی‌های مهم این پروژه است.

وی با بیان اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فعالیت می‌کند، گفت: توجه به اصالت ایرانی در طراحی این مجموعه غذایی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته است.

ساکت اضافه کرد: گودبرداری و آواربرداری کف رستوران و کف محوطه بیرونی به متراژ ۴۰۰ مترمربع، تغییر کامل کف رستوران به سنگ فرش کوهستانی به مساحت ۴۰۰ متر مربع، تهیه ۱۵۰ متر کناف و اصلاح وضعیت سقف به مساحت ۲۴۰ متر مربع، خریداری کالای سفارشی لوستر مطابق با طراحی به تعداد ۱۲۰ عدد، کابل‌کشی و سیم‌کشی اتصالات برقی به طول ۲۰۰۰ متر، رنگ‌آمیزی کامل سقف محوطه داخلی از طریق ۴۵۰ کیلوگرم رنگ عایق، رنگ‌آمیزی محوطه‌های سقف، شیروانی، آشپزخانه، محوطه داخلی و خارج با ۱۰۰۰ کیلوگرم رنگ و رنگ‌آمیزی حدود ۲۰۰۰ متر سطوح مختلف از دیگر اقدامات شاخص عمرانی انجام شده در مجموعه غذایی آراکولانژ است.

کد خبر 748805

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • اجرای پروژه غذایی و گردشگری در بام اصفهان پس از ۳ سال
  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • همکاری وزارت علوم و معاونت علمی در حوزه دارایی‌های فکری