Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:29:07 GMT

تعزیرات با واحدهای تورم‌آفرین به شدت برخورد کند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۳۲۶

تعزیرات با واحدهای تورم‌آفرین به شدت برخورد کند

استاندار کرمانشاه کفت: تعزیرات موظف است با واحدهای تورم‌آفرین به شدت برخورد کند، تورم کاذب در حوزه خوراکی‌ها به گردشگری کرمانشاه لطمه‌زده‌ است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رمانشاه،  هوشنگ بازوند امروز در نشست شورای برنامه ریزی استان که با حضور احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس، دکتر حاتمی معاون اقتصادی استاندار، مهندس سالاری معاون عمرانی استاندار، دکتر خسروی مدیرکل روابط عمومی استانداری و مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی استان برگزار شد؛ اظهار داشت: متاسفانه در حوزه خوراکی ها شاهد یک تورم ۵۶ درصدی بوده ایم که این امر به اقتصاد استان لطمه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه نرخ خدمات رستوران ها و هتل های کرمانشاه نسبت به همدان حداقل ۲۵ درصد گران تر است و برخی سفره خانه ها و رستوران ها گاه برای هر پرس غذا فاکتورهای عجیبی صادر می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تداوم این وضعیت می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به صنعت گردشگری و رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ وارد کند‌ زیرا گردشگر به دنبال دریافت خدمات ارزان‌تر است.

وی با انتقاد جدی از وجود یک گرانی کاذب در بخش میوه و تره بار استان اظهار داشت: در این شهر وانت‌بارها، گوجه فرنگی را کیلویی ۳۸۰۰ تومان می‌فروشند ولی همین گوجه را مغازه‌دار کیلویی ۸ هزار تومان می فروشد‌. چنین موارد مشابهی در برخی اقلام دیگر نیز به چشم می خورد.

نماینده عالی استان با تاکید بر اینکه تداوم چنین وضعیتی برای مدیریت ارشد استان قابل قبول نیست؛ اظهار داشت: سازمان تعزیرات، بازرسی سازمان صمت و میراث فرهنگی باید با واحدهایی که با افزایش غیرقانونی قیمت ها موجب بالارفتن نرخ تورم شده اند با جدیت و حساسیت تمام برخورد کند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه تورم تعزیرات گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • برخورد قانونی پلیس کرمانشاه با اندک افراد هنجارشکن حوزه حجاب