Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@23:18:04 GMT

دعاوی حقوقی سازمان انتقال خون با مصالحه حل شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۵۲۸

دعاوی حقوقی سازمان انتقال خون با مصالحه حل شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وضعیت اموال تملیکی، پرونده‌های در دست بررسی و مختومه، مسائل حقوقی و قضائی، فعالیت‌های مشورتی و پیشگیرانه از مواردی بود که در گفتگوی مدیرعامل سازمان انتقال خون با سرپرست دفتر حقوقی سازمان، مطرح شد.

پیمان عشقی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، ضمن تشکر از زحمات کارکنان دفتر حقوقی سازمان، گفت: شما با راهکارهای حقوقی باری از دوش سازمان بر می‌دارید و امنیت سازمان انتقال خون را فراهم می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به عدم شناخت کافی دست اندرکاران جامعه پزشکی نسبت به حقوق خود و بیماران اشاره و اظهار کرد: مردم از جنبه‌های مختلف حقوق خود آگاهی کافی ندارند و در حوزه‌های پزشکی و پرستاری نیز وضع همینطور است.

عشقی افزود: اطلاع یافتن از کاربردی‌ترین راهکار حقوقی و انجام اقدامات پیشگیرانه که در تخصص همکاران دفتر حقوقی است، مانع از بروز مشکلات بعدی خواهد شد.

وی گستره فعالیت این بخش را وسیع دانست و ادامه داد: دقت، هوشیاری و تخصص همکاران این دفتر در چگونگی اجرای صحیح قوانین و آئین نامه‌های به کارگیری نیروهای داوطلب، رعایت موازین حقوقی در حمل و نقل خون و فرآورده‌های آن و تدوین دقیق پیوست حقوقی تفاهم نامه، مزایده، مناقصه و قراردادها سرنوشت ساز است زیرا با یک کلمه ساده می‌توان یک حق را واگذار یا آن را سلب کرد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، نقش مذاکره و مصالحه را در دعاوی مهم دانست و خاطرنشان ساخت: بهتر است قبل از شکایت مواردی که به اهدا کنندگان خون یا بیماران مربوط است با پیشگیری و مصالحه و حالت محترمانه رفع و رضایت شاکی به بهترین نحو ممکن جلب شود.

کد خبر 4828253

منبع: مهر

کلیدواژه: اهدای خون سازمان انتقال خون ایران وزارت بهداشت سازمان بیمه سلامت سرطان تجهیزات پزشکی چاقی پوست آی سی یو دیابت سازمان نظام پزشکی بیمه آلودگی هوا سیگار خدمات درمانی تعرفه های پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟

روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی ۷۵ روز گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش، در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده و موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با برنامه ریزی معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب، دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • مصرف کولر‌ها در ایران معادل مصرف برق یک کشور ۱۲۰ میلیون نفری
  • سازمان غذا و دارو: بیماران قلبی نگران وارفارین نباشند
  • دغدغه بیماران قلبی؛ کمبود وارفارین داریم؟
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر