Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:50:44 GMT

شناسایی نقص نرم افزاری جدید در بوئینگ ۷۳۷ مکس ۸

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۷۶۷۲

شناسایی نقص نرم افزاری جدید در بوئینگ ۷۳۷ مکس ۸

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، بوئینگ می‌گوید نقص مذکور را به اطلاع اداره هوانوردی فدرال آمریکا رسانده است. بدیهی است تا زمان برطرف شدن نقص مذکور هواپیماهای یادشده امکان پرواز و عملیاتی شدن نخواهند داشت.

مهندسان بوئینگ در حال حاضر به دنبال آزمایش و رفع نقص سیستم رایانه‌ای مذکور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه سیستم یادشده در ابتدای راه اندازی هواپیما روشن شده و برخی اجزا و قسمت‌های دیگر مورد نیاز برای ناوبری را کنترل می‌کند، هرگونه نقص در آن می‌تواند مشکلات جدی برای پرواز موفق و ایمن هواپیماها ایجاد کند.

بوئینگ می‌گوید نقص یادشده چندان جدی نیست که موجب سقوط هواپیما شود، اما می‌تواند بر روی عملکرد بسیاری از سیستم‌های دیگر رایانه‌های هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ مکس ۸ تأثیر منفی بگذارد. تا قبل از کشف نقص یادشده بوئینگ وعده داده بود که ظرف هفته‌ها یا ماه‌های آینده این هواپیما را آماده پرواز می‌کند.

کد خبر 4828244

منبع: مهر

کلیدواژه: بوئینگ بوئینگ 737 مکس هواپیما نوآوری فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان تحقیقات علمی هوشمندسازی گوشی هوشمند ماهواره امنیت اطلاعات فناوری فضایی ربات اینترنت استارت آپ فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!