Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت حلال احمر یزد گفت: تیم ۵۰ نفره حلال احمربه مناطق سیل زده سیستان وبلوچستان اعزام شد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

محسن حرازی‌زاده یزدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به این شهر به عنوان استانِ معینِ دوم سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم امدادی جمعیت حلال احمر استان شامل 50 نفر از امدادگران ماهر و باتجربه به منطقه دلگان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تاکنون چند تن مرغ فریز شده و مواد غذایی کنسرو شده، 500 باب چادر امدادی و1000 تخته پتو به این استان ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت حلال احمر استان با بزرگ منش خواندن مردم سیستان و بلوچستان گفت: کمک‌های غیر نقدی مانند رول نایلون پلاستیکی قطور، مواد غذایی کنسرو شده، ماکارونی، حبوبات بسته‌بندی شده، آب معدنی، پتو و وسایل گرمایشی بیشترین وسایل مورد نیاز هموطنان سیستان و بلوچستان است.

حرازی‌زاده یزدی با تقدیر و تشکر از همدلی و همکاری مردم در فعالیت‌های داوطلبانه انجام شده محل جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی را مرکز استان و شعب جمعیت حلال احمر در شهرستان‌ها برشمرد و افزود: مردم می‌توانند برای پرداخت کمک‌های نقدی از سامانه‌های #112* و #54*112* و شماره حساب 99999 به نام جمعیت حلال احمر استفاده کنند.

بازدید هوایی رئیس جمهور از مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان / روحانی به کانون بحران سیل رفتارسال 630 تُن مواد غذایی به مناطق سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستان + لیست اقلام مورد نیازسیل 38 میلیارد تومان به زیرساخت‌های برق در سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد

انتهای پیام/ش

R41376/P1377/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر

سیدمحمد مهدی سجادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ساعت ۱۴:۲۵ دقیقه روز چهارشنبه ۵اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی نوجوان ۱۵ ساله جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

 بلافاصله یک تیم ۶ نفره امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان فنوج با تجهیزات سیلاب به رودخانه تنگه اعزام شدند.

 با تلاش نیرو‌های امدادی ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه همان روز، پیکر نوجوان در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • تداوم امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری