Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:09:29 GMT

کتاب قصه‌های سردار رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۱۸۱

کتاب قصه‌های سردار رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، بینشمدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از رونمایی کتاب قصه‌های سردار برای معرفی شخصیت والای سردار شهید قاسم سلیمانی در دهه فجر خبر داد.

 بینش با بیان اهمیت و ضرورت معرفی بیش از پیش شخصیت این شهید والامقام برای آینده سازان میهن اسلامی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برنامه‌های متنوعی در بخش‌های فرهنگی هنری و ادبی در این راستا تدارک دیده که در مراکز فرهنگی هنری کانون استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سردار شهید قاسم سلیمانی را الگوی ایمان، اخلاص، اخلاق و مقاومت و معرفی این ویژگی‌ها را برای کودکان و نوجوانان ضروری و مهم دانست وگفت: شهادت پاداش سال‌ها مجاهدت سردار سلیمانی در مبارزه بی‌امان با طاغوتیان و مستکبران عالم است و بی‌تردید راه پربرکت این شهید سرافراز، با قدرت و اقتدار تمام در جبهه مقاومت ادامه خواهد داشت.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات این کانون در راستای شناساندن این شهید برای کودکان و نوجوانان گفت: کتاب قصه‌های سردار برای مخاطبان کودک توسط کانون پرورش فکری استان برای کودکان در دست اقدام است که همزمان با دهه مبارک فجر، منتشر و رونمایی خواهد شد.

او گفت: مربیان کانون پرورش فکری با حضور در تعدادی از مدارس تبریز، ضمن اجرای فعالیت‌های مختلف فرهنگی، تولیدات فرهنگی کانون با موضوع معرفی شهید سپهبد سلیمانی را به دانش آموزان اهدا کردند.

بینش افزود: با اجرای این برنامه اولین مرحله از تولیدات و پیوست‌های فرهنگی کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی در خصوص معرفی شخصیت و زندگی سردار قاسم سلیمانی رونمایی شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: همزمان با آغاز فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف کانون در معرفی شخصیت، زندگی و مجاهدت‌های سردار سلیمانی برای مخاطبان کودک و نوجوان، پیوست‌های فرهنگی این فعالیت‌ها به کودکان و نوجوانان اهدا شد.

بینش اعضا مراکز فرهنگی هنری کانون و نیز دانش‌آموزان مدارس را مخاطبان این فعالیت‌ها عنوان و افزود: اجرای این برنامه‌ها گامی در مسیر الگوسازی و آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت والای این شهید والامقام باشد.

گفتنی است، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در موضوعات فرهنگی، هنری وادبی، با هدف تبیین شخصیت و زندگی سپهبد شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد

ایسنا/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

مصطفی آمون، ۱۱ اردیبهشت در جلسه کارگروه تخصصی غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای نوجوانان و جوانان در ایام تابستان، اظهار کرد: جریان سازی، پشتیبانی و نظام مند کردن فعالیت های تابستانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برنامه ریزی خلاقانه و طرح ایده های جدید برای اوقات فراغت موجب بهره مندی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان از برنامه های تابستانی خواهد شد.

وی اظهار کرد: مساجد می توانند نقش مهمی در بحث عدالت فرهنگی و گسترش برنامه های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات داشته باشند.

آمون خاطرنشان کرد: فضای معنوی مساجد می تواند تاثیر عمیقی در گسترش برنامه های فرهنگی و تربیتی در بین جوانان و نوجوانان داشته باشد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به شبکه عظیم کانون‌های فرهنگی هنری مساجد نیز اشاره کرد و افزود: امروز بیش از ۶۵۰ کانون فرهنگی هنری در سطح استان اردبیل می‌توانند به عنوان پاتوق فرهنگی و تربیتی نوجوانان و جوانان نقش مهمی در اجرای برنامه های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت آنها داشته باشند.

آمون، توسعه تعاملات و بهره مندی از ظرفیت های دستگاه های فرهنگی و اجرایی برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن طرح «مسجد، کانون نشاط» را بسیار مهم دانست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت