Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@04:31:02 GMT

اوساکا: هدف من کسب قهرمانی در استرالیاست

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۱۸۶

اوساکا: هدف من کسب قهرمانی در استرالیاست

تنیسور ژاپنی مطرح زنان جهان گفت: هدف من کسب عنوان قهرمانی در مسابقات آزاد استرالیاست.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس نائومی اوساکا تنیسور مطرح زنان جهان که در مسابقات تنیس آزاد استرالیا در سال 2019 به عنوان قهرمانی رسیده بود، در این دوره نیز برای تکرار آن تلاش می‌کند.

 

این تنیسور 22 ساله ژاپنی اظهار داشت: بعد از اینکه سال گذشته کسب عنوان در مسابقات بریزبن را از دست دادم احساس می‌کنم الان در شرایط خوبی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: صادقانه بگویم، سال گذشته سال بسیار سختی در زندگی من بود و امیدوارم امسال بهتر باشد.

 

مسیر اوساکا در ملبورن می‌تواند در دور سوم رقابت با ونوس ویلیامز دارنده 7 عنوان قهرمانی گرنداسلم یا کوکو گاف نوجوان آمریکایی باشد که مقابل هم روز دوشنبه به میدان می‌روند. اوساکا در دور نخست باید مقابل ماری بوزکووا از جمهوری چک به میدان برود.

 

این تنیسور ژاپنی عنوان کرد: الان احساس می‌کنم کمی متعادل هستم هر چند هنوز نسبتا جوان هستم. فکر می‌کنم هر سال که می‌گذرد با راحتی بیشتری در مسابقات شرکت می‌کنم. سال گذشته من جوانتر بودم.

 

اوساکا خاطرنشان کرد: هدف من این است که قهرمان شوم و نمی‌خواهم اجازه دهم چیزی مانع من شود. احساس می‌کنم الان برای کسب بردی اشتیاق دارم.

 

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید

میثم پاریزی به کسب عناوین قهرمانی رشته‌های والیبال آقایان، فوتبال بانوان و هندبال آقایان در رقابت‌های لیگ برتر کشور طی ۴۲ روز گذشته اشاره کرد و گفت: خاتون بم پرافتخارترین تیم لیگ برتر زنان، موفق به کسب دهمین قهرمانی خود در لیگ برتر بانوان شد، همچنین فولاد سیرجان در سی‌وهفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر عنوان قهرمان لیگ را به خود اختصاص داد و تیم هندبال مس کرمان هم ۳ هفته مانده به پایان لیگ برتر قهرمان شد.

وی به بیان گزارشی در خصوص عملکرد این اداره کل طی سال ۱۴۰۳ پرداخت و افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان با ۸۲ درصد جذب قطعی اعتبارات تخصیصی بین استان‌های کشور در رتبه ۴ قرار گرفت که وزیر ورزش و جوانان با ابلاغ نامه‌ای ضمن بیان جزئیات این درخشش، از استاندار و مدیران جهادی دولت مردمی سیزدهم به واسطه ارائه خدمات شایسته به مردم قدردانی کرد.

پاریزی راه اندازی پویش نذر خون همزمان با سومین شب از لیالی پرفضیلت قدر، حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق خط تلفنی ۱۱۱ و پاسخ به سوالات و تماس‌های مردمی، برگزاری مرحله استانی مسابقات کارکنان دستگاه‌های اجرایی، برگزاری اولین نشست کمیته تخصصی ستاد ساماندهی در سال ۱۴۰۳، برگزاری اولین جلسه شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان در سال ۱۴۰۳، برپایی نشست هیئت اندیشه ورز ورزش و جوانان استان کرمان با اعضا، نشست رؤسای هیئت‌های ورزشی استان کرمان با ذی حسابی و نماینده دیوان محاسبات استان، دومین نشست رؤسا و خزانه داران هیئت‌های ورزشی استان کرمان، نشست با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس و علیرضا بسیح سرپرست امور دبیری فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان و دیدار با فرماندار شهرستان‌های گنبکی و رابر را برخی از برنامه‌های مهم این ادره کل در سال جدید عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به مهم‌ترین رویداد‌های سال جدید اشاره کرد و گفت: برگزاری مسابقه استاندارد جام رمضان کرمان با حضور ۱۲۵ شطرنج باز از سراسر کشور، برگزاری دوره آموزشی مربیگری کشتی بعد از سال‌ها با حضور تعداد زیادی از متقاضیان مربیگری با تدریس مهدی محمدی رئیس کمیته مربیان فدراسیون در کرمان، آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی با حضور دکتر وحید یامین‌پور، افتتاح مرکز مشاوره آریانا در شهر کرمان در آستانه روز مشاور و روانشناس و بازگشایی سالن هیئت تیراندازی استان کرمان با هزینه کرد ۱۰ میلیارد ریال برخی از رویداد‌های مهم طی ۴۲ روز گذشته است.

پاریزی به میزبانی استان کرمان در اردو‌های تیم ملی اشاره کرد و افزود: چهار مرحله اردوی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران به منظور حضوری قدرتمندانه در مسابقات جهانی قزاقستان ۲۰۲۴ به میزبانی استان کرمان برگزار شد که نخستین مرحله در اسفندماه ۱۴۰۲ و سه مرحله بعدی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی به حضور ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های بین المللی اشاره و تصریح کرد: پنجمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی پاراشنا در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از ۱۷ تا ۲۸ فروردین ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که سینا ضیغمی‌نژاد به نمایندگی از استان کرمان در این مرحله از اردو حضور داشت.

پاریزی بیان داشت: سمیه السادات موسوی در قالب تیم ملی مچ اندازی بانوان ایران به بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی ۲۰۲۴ که ۲۹ فروردین تا ۷ اردیبهشت ماه در جزیره کیش برگزارشد، اعزام گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با انتخاب مدیر سازمان تیم‌های ملی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران «استاد سید محمد حسینی» به عنوان مربی بدنساز تیم ملی کاراته در رده بزرگسالان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان منصوب شد.

وی اظهار داشت: همچنین امیرحسین اسفندیاری به عنوان سرمربی تیم ملی و آراد زینلی به عنوان بازیکن به نمایندگی از استان کرمان در مسابقات قهرمانی تنیس غرب آسیا حضور داشتند که در این مسابقات تیم ایران به مقام چهارم دست پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان به درخشش ورزشکاران کرمانی در رقابت‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: مرحله اول رکوردگیری تیم ملی جوانان، به میزبانی تهران برگزار شد که مائده سلاجقه نوجوان مستعد کرمانی با اینکه در رده سنی بزرگ‌تر از خودش شرکت کرده بود در ماده پرش طول با رکورد ۵/۴۲ متر به مقام اول رسید.

پاریزی افزود: تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران نیز با در اختیار داشتن عشرت کردستانی و فاطمه عباسی ورزشکاران کرمانی نایب قهرمان مسابقات انتخابی پارالمپیک پاریس شد.

وی تصریح کرد: محمد طا‌ها شهابی نژاد در بخش کومیته مسابقات کاراته قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد.

پاریزی بیان با اشاره به اینکه کاراته کا‌های کرمانی در بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کشور ـ انتخابی تیم ملی نیز به دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز دست یافتند، بیان داشت: تیم استان کرمان در بخش کاتای تیمی بزرگسالان متشکل مهدی رضایی، مهدی شجاعی، رضا پور دهقان به مربیگری مسعود دانشور به مقام سوم دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: دیگر تیم استان کرمان هم با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر، بهروز حسینی نسب به مربیگری مصطفی پور جلالی سوم مشترک شد.

پاریزی افزود: در بخش جوانان نیز تیم استان کرمان به مربیگری عابد علمدار متشکل از سبحان عوض پور، محمد علی مسلمی، امیر حسین عربی بر سکوی نخست ایستاد.

وی تصریح کرد: در بخش کاتای انفرادی و در رده زیر ۲۱ سال پسران هم، امیر حسن معین الدینی به مربیگری عابد علمدار زاده عنوان قهرمانی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

پاریزی بیان داشت: در رده نوجوانان نیز یزدان قوام به مربیگری حمیدرضا طالبی زاده به مقام دوم دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: تیم تکواندو نوجوانان پسر استان کرمان باکسب ۵ مدال طلا، دو نقره و دوبرنز با اقتدار سکوی قهرمانی مسابقات قهرمانی منطقه ۶ کشور به میزبانی استان سیستان و بلوچستان را از آن خود کرد.

وی افزود: همچنین تیم نوجوانان دختر استان کرمان با کسب ۵ مدال طلا، ۳ نقره، ۲برنز قهرمان المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور شد.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، همچنان شاهد درخشش ورزشکاران دیار کریمان در رقابت‌های ملی و بین المللی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا