Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@09:07:28 GMT

۱۷۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۳۶۴

۱۷۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به ۲ دستگاه کامیون پلاک مخدوش حامل دام مشکوک و برای بازرسی آنها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در جریان بازرسی از این کامیون ها، ۱۷۰ راس دام قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال می رسید، کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان تصریح کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان، مبارزه با پدیده قاچاق را جزو مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: آمار کشفیات امسال نسبت به سال قبل بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

دست رد ماموران انتظامی استان به ۱۲۶ میلیون ریال رشوه

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از رد سه مورد رشوه توسط ماموران پاکدست پلیس کرمانشاه به مبلغ ۱۲۶ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "حمیدرضا نورایی" اظهار داشت: در مورد اول ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشتزنی در محدوده بازارچه پرویزخان به یک دستگاه تریلی حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این تریلی، راننده که ۲هزار و ۴۰۰ بطری سموم کشاورزی قاچاق را میان بار بیسکوئیت مخفی کرده بود، کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از کشف این بار قاچاق، راننده ۳۰ ساله که اهل کشور عراق بود مبلغ یک میلیون دینار عراقی معادل ۱۸۰ میلیون ریال رشوه به ستوان یکم "محمدحسین زارع"، ستوان دوم "علی محمودی"، ستوان سوم "ساسان رستمی" و ستوان سوم "مسلم خوش ایمان" پیشنهاد می کند اما ماموران پاکدست پلیس قصرشیرین از دریافت آن امتناع، موضوع را صورتجلسه و فرد متخلف را به مراجع قضائی معرفی می کنند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در موردی دیگر پس از انکه یکی از ماموران پلیس راه به اسم سروان "اقبال پرنو" در حین کنترل مدارک یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ متوجه مغایرت در شماره موتور، اتاق تعویض شده با شماره مغایر اولیه، رنگ مغایر وپرچ پلاکت شاسی غیر فابریک می شود اقدام به توقیف آن کرده و عنوان می کند خودرو باید اسقاط شود.

وی افزود: به دنبال آن، راننده خودرو به مامور وظیفه شناس پلیس راه گیلانغرب پیشنهاد دریافت رشوه ۱۰ میلیون ریالی می کند اما این وی از دریافت آن خودداری و موضوع را گزارش و صورت‌جلسه می کند.

سرهنگ نورایی یادآوری کرد: در مورد سوم نیز تیم گشت کنترل نامحسوس قرارگاه پلیس راه استان به سرپرستی سروان فرامرز شیری و رانندگی استوار یکم حسین کلوند در محور کرمانشاه - کامیاران پس از ارتکاب سبقت ممنوع توسط راننده یک دستگاه کامیون ولوو آن را متوقف می کنند. 

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از انکه تیم گشتی از راننده کامیون تقاضای مدارک می کنند متوجه می شوند راننده فاقد گواهینامه است که برای چشم‌پوشی ماموران از اجرای قانون به آنها پیشنهاد دریافت رشوه به مبلغ ۸ میلیون ریال می کند که آنها از دریافت این مبلغ خودداری و موضوع را گزارش می کنند.

وی در پایان با قدردانی از همکاران شریف و زحمتکش پلیس استان گفت: ماموران انتظامی افرادی پاکدست و زحمتکش هستند که جز به اجرای قانون و تامین امنیت و رفاه مردم به چیز دیگری فکر نمی کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۱۴ شهرستان، ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 پلیس راه استان تامین امنیت خودرو فرمانده انتظامی استان قاچاق قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید علینقیان پور ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به ۲ دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر هر ۲خودرو را متوقف می‌کنند.

وی ادامه داد: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداخته که در این عملیات تعداد ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاجاق که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر ۲ متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097147

دیگر خبرها

  • توقیف لندکروزر قاچاق (+عکس)
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • ۱۲ لیفتراک قاچاق در سمیرم کشف شد