Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:13:32 GMT

باکس آفیس | پسران بد وارد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۵۸۴۷۷

باکس آفیس | پسران بد وارد می‌شوند

فروش فیلم‌های تازه در سینماهای آمریکا و جهان از پیش‌تازی قسمت جدید «پسران بد» خبر می‌دهد. ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، به نقل از هالیوود ریپورتر قسمت جدید فیلم سینمایی «پسران بد» در افتتاحیه بیش از 22 میلیون دلار فروش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی می‌شود که این فیلم تا پایان هفته بتواند تا 65 میلیون دلار فروش داشته باشد.

«تارانتینو» با هجو تاریخ آمریکا آن را نقد می‌کند/ فقدان معنویت غرب در سال‌های میانه قرن 20 عامل بروز فرقه‌ها و خشونت بودواکنش استیفن کینگ به انتخاب نژادپرستانه نامزدهای اسکارنامزدهای نهایی اسکار 2020 معرفی شدند

سومین قسمت فیلم سینمایی کمدی اکشن «پسران بد» محصول کمپانی سونی با عنوان «پسران بد برای زندگی» بعد از 17 سال از قسمت اول این فیلم با بازی زوج ویل اسمیت و مارتین لارنس با بودجه 90 میلیون دلاری ساخته شده است.

این فیلم که چند سال در مراحل تولید و ساخت بوده توسط Adil El Arbi و Bilall Fallah ساخته شده است.

فیلم جدید محصول کمپانی یونیورسال به نام Dolittle در گونه خانوادگی و شاد در فروش روز اول خود 6 میلیون دلار فروش داشته است که به نظر می‌رسد بتواند تا پایان هفته 30 میلیون دلار فروش داشته باشد. در حالی که معلوم نیست چه سرنوشتی در انتظار این فیلم است باید گفت برای فیلمی که بودجه ساخت آن بین 175 تا 200 میلیون دلار است، فروش روز اول این فیلم آغاز بدی برای آن بوده است.

فیلم قبلی که رابرت داونی جونیور در آن با حیوانات حرف می‌زد توسط منتقدین به ویرانی کشیده شد. امیدی که این فیلم دارد این است که بتواند فرزندان و خانواده‌های آنان را به سینما ببرد. فروش مذکور این فیلم شامل 925 هزار دلار پیش‌نمایش این فیلم در روز سه‌شنبه نیز می‌شود.

فیلم قبلی انسان-حیوانی با بازی ادی مورفی 17 سال قبل ساخته شده است که فضای امروزی دارد. فیلم جدید اما در سایت روتن تومیتوز امتیار 13 درصد را گرفته که یکی از بدترین امتیازهای رابرت داونی جونیور است.

فیلم بعدی جدول فروش این هفته فیلم 1917 به کارگردانی سم مندس است که توانست فروش بسیار خوب و مورد انتظاری را به‌دست آورد. این فیلم می‌تواند تا پایان هفته 26 میلیون دلار فروش داشته باشد. 1917 تا اینجا 39 میلیون دلار فروش داشته است.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسکار هالیوود سینمای جهان سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسکار هالیوود سینمای جهان سینما اسکار هالیوود سینمای جهان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد

کنداکتور شبکه تماشا از امروز با تغییراتی در پخش سریال‌های شرقی تغییر می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها و به تبع آن، تلاش برای ایجاد فرصتی مناسب برای بهر‌مندی مخاطبان از سریال‌های مورد علاقه‌شان، ساعت پخش سریال‌های پرطرفدار شرقی از امروز دوشنبه دهم اردیبهشت‌ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت 19 به ساعت 21 منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال پوآرو از فردا ساعت 19 در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند.

این سریال در ساعات 7 صبح، 1 بامداد و 13 روز بعد بازپخش خواهد شد.

بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»

در باکس سریال‌های شرقی که همیشه مخاطبان خاص خودش را دارد، با اتمام سریال پرطرفدار جامیونگ گو، سریال داستان بروسلی از فردا ساعت 21 روی آنتن خواهد رفت.

 سریال افسانه بروس لی پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی  از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات 3 بامداد، 9 صبح و 15 روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • برادران وارنر موفق‌ترین استودیوی سال/فروش قابل توجه۲ فیلم فانتزی