Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: مجموعه افق امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شدیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمینحسین مهدیان گفت: در گام دوم مجموعه افق امامزاده سید مظفر (ع) بندرعباس موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شدیم

وی افزود: یکی از سنت‌های جاوید و باقی که از دوره‌های گذشته تا به امروز در جامعه اسلامی منتقل شده، وقف است و وقف از سنت‌های باز یعنی به اختیار واقف است و نوع عملکرد آن بعد از وقف به نیات بر می‌گردد که می‌تواند به تشخیص متولی در جهت آسیب‌های اجتماعی روز را پیگیری و به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف وامور خیریه هرمزگان ابراز داشت: گام‌های موثر با توجه به نیات واقف در حوزه های آسیب های اجتماعی قابل توجه است.

حجت الاسلام مهدیان اظهار داشت: در طی مدت یک ماه از تاسیس مرکز افق در بقعه متبرکه امام زاده سید مظفر یک مجموعه خدماتی برای اشتغال ۱۰ نفر از بانوان انجام ایجاد شده و در گام دوم مجموعه افق موفق به آزادی ۸ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد از محل موقوفات شده است.

وی اضافه کرد : یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم در جامعه نبود سرپرست در کنار خانواده است که با همت اداره اوقاف وامور خیریه و ستاد دیه برای حل این مشکلات در حال پیگیری هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان خاطرنشان کرد : با توجه به نیازهای جامعه امروز درصدد اصلاح نیات واقفین در جهت اجرای دقیق و متناسب با نیاز جامعه در سطح استان هستیم.

انتهای پیام/3264

منبع: فارس

کلیدواژه: اوقاف هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت یک خیر نیکوکار و استاد دانشگاه در اقدامی خداپسندانه، مادری پس از تحمل ۶ سال حبس از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

این خیر با پرداخت بدهی ۸۴۰ میلیون ریالی بانوی مذکور، مقدمات آزادی این زندانی را فراهم کرد تا وی بتواند طعم شیرین آزادی را بچشد.

سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس گفت: کمک به آزادی زندانیان یک حرکت معنوی و ماندگار نزد خداوند متعال است که با این اقدام نیک خانواده‌ای از گرفتاری و مشکلات رها می‌شود.

کد خبر 6091386

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف
  • یکی از عملکردهای مثبت سازمان اوقاف در نهضت ملی مسکن است
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید