Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه ملت ایران مانند همیشه آگاه و هوشیارند زیرا به صورت مداوم در حال جنگ با آمریکا هستیم و به او سیلی زده‌ایمتصریح کرد: تا زمانی که مردم ما انقلابی باشند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و مردم پاسخ او را خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت‌الاسلام عباس دشتی» روز شنبه (28 دی) در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی که منجر به شهادت تعدادی از دانشجویان نخبه علمی کشور شده است در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صداقت فرماندهان سپاه پاسداران نشانه عزت، آبرو و شجاعت است و باید از آنان قدردانی کرد، اظهار داشت: آنان به عذرخواهی خود از مردم و خانواده‌ها شهدای این سانحه افتخار می‌کنند اما دشمن بداند این فرماندهان در برابر آنان بسیار مستحکم و نابود کننده کاخ آمال آنها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان بوشهر با تاکید بر اینکه اگر نظام در برابر گستاخی‌های برخی‌ها صبر می‌کند عین بزرگواری و متانت است تصریح کرد: اگر قرار باشد به تصویر شهیدان و مقدسات ملت ایران توهین شود، این ملت همان ملت سال ۸۸ است که پس از عاشورا به میدان آمد و تومار آشوب‌گران را در هم پیچید.

 

حجت‌الاسلام دشتی با بیان اینکه جامعه دانشگاهی شجاعانه و آگاهانه در مقابل هجمه‌های رسانه‌ای استکبار بصیرت افزایی و روشنگری کند، خواستار شد:  استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه ها باید با بصیرت‌افزایی و روشنگری مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و جنایتکاران غاصب بزنند.

 

وی با بیان اینکه حوادثی که اخیرا در کشور رخ داده است داغ بزرگی برای همه ملت ایران بوده ادامه داد: در حادثه سانحه هوایی برخی که نتوانستند موج بزرگ مردم در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم  سلیمانی و هم‌رزمانش در کشور ایران و عراق را بینند به میدان آمده و از این آزادی و امنیت، سوءاستفاده کردند.

 

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه آمریکا جز ناامنی برای ملت‌ها هیچ ارمغان دیگری نداشته‌است تاکید کرد: آمریکا و جیره‌خواران او در کشور بدانند موجی که سردار شهید قاسم سلیمانی ایجاد کرد و جایگاهی که او دارد با این کارها از بین نخواهد رفت.

 


وی با بیان اینکه  ملت ایران مانند همیشه آگاه و هوشیارند زیرا به صورت مداوم در حال جنگ با آمریکا هستیم و به او سیلی زده‌ایمتصریح کرد: تا زمانی که مردم ما انقلابی باشند آمریکا هیچ غلطی نخواهد کرد و مردم پاسخ او را خواهند داد.

 

دشتی اضافه کرد: این کج‌فهمی و خوش‌خیالی است که فکر کنیم آمریکا ازنظام مقدس جمهوری اسلامی دست بر می‌دارد.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه رویداد ملی فهما مردم انقلابی آمریکا جنایتکار استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دوازدهم اردیبهشت یادآور جایگاه والای علم، معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سالروز شهادت معلمی متفکر و دلسوز استاد "علامه مرتضی مطهری" است که تأثیر بی‌نظیری در جریان پیروزی انقلاب داشت.

وی افزود: در دنیای امروز مسؤولیت خطیر آموزش و پرورش در دستان معلمان به‌عنوان سفیران هدایت قرار گرفته که اندیشه آنان چراغ راه آیندگان است، و از سر عشق عمر گرانمایه خود را چراغ فروزان راه دانایی کرده و موجب رشد، بالندگی و شکوفایی علمی و اخلاقی جامعه در تمام سطوح را فراهم می‌کنند.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: امیدوارم در سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، پیش‌قراولان عرصه علم و دانایی بیش‌ازپیش بستر رشد اندیشه، تلاش و جهاد را برای نوجویان و نسل‌های این سرزمین پرافتخار فراهم کنند و دولت مردمی نیز با درک اهمیت آموزش و پرورش بر بهبود شاخص‌های آموزشی تربیتی در این استان اهتمام ویژه دارد و به طور قطع این مهم میسر نمی‌شود مگر با همراهی معلمان فرهیخته و اندیشمند.

دشتی زاده یادآور شد: اینجانب توفیق همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت بویژه معلمان و فرهنگیان شایسته جزیره راهبردی خارگ در این مسیر دشوار و امیدبخش را، از خداوند بزرگ مسألت دارم.

کد خبر 6094721

دیگر خبرها

  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • اندیشه معلمان چراغ راه آیندگان است
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • فعال حقوق بشر سخنرانی وزیر دفاع آمریکا را بر هم زد
  • طرح‌های اقتصادی در استان بوشهر حمایت می‌شوند
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه