Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی احمدی‌زاده صبح شنبه در آئین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر اظهار داشت: این مرکز نقش بسیار مهمی در راستای توسعه کسب و کارهای فناورانه خواهد داشت.

وی ترویج و نوآوری و شکوفایی برای دانش آموختگان استان را از مزایای این مرکز دانست و اضافه کرد: فعالیت این مرکز طی تفاهم نامه‌ای فی مابین وزارت ورزش و سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان کشور منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر با اشاره به اینکه مرکز منش در پنج استان به صورت پایلوت آغاز شده است خاطرنشان کرد: جوانان استان و فارغ‌التحصیلان سراسر استان در این مرکز آغاز به فعالیت خواهند کرد و به مرور در بحث تجاری سازی کسب و کارها نیز ورود خواهیم کرد.

وی افزود: بحث ویژه ما در مرکز نوآوری و شکوفایی بحث‌های اداری است که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی برای تأسیس شرکت‌های دانش بنیان و مراکز رشد دارند و قرار شده در اینجا ضمن تسهیل آموزش‌های لازم نیز ارائه شود.

احمدی زاده اظهار کرد: آموزش‌های ترویجی، نوآوری و شکوفایی که تا مرحله تجاری سازی فناوری در کنار این عزیزان خواهیم بود و افراد صاحب ایده و خلاقیت تیم سازی انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن فضا، امکانات لازم برای تیم سازی و همچنین تسهیلات که شامل بلاعوض و صندوق توسعه است و با توجه به سابقه جهاد دانشگاهی در حوزه تجاری سازی فناوری، انشاالله در این حوزه به جوانان کمک خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: این فعالیت‌ها بیشتر در زمینه کسب کارهای اینترنتی، و به طور ویژه در حوزه‌های انرژی و آبزیان که ظرفیت‌های استان است دنبال می‌شود.

کد خبر 4828395

منبع: مهر

کلیدواژه: علی احمدی زاده بوشهر جهاد دانشگاهی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد

ایسنا/گلستان دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور و هیات همراه وارد گلستان شدند.

دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور در راس هیاتی از مسئولان ارشد این نهاد انقلابی وارد گلستان شد.

دیدار با استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، معاون اقتصادی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه، روسای دانشگاه‌ها و جهادگران جهاد دانشگاهی و همچنین افتتاح فاز نخست دهکده گیاهان دارویی و حضور در جلسه شورای معاونین جهاد دانشگاهی گلستان از برنامه های سفر دوروزه رئیس جهاد دانشگاهی کشور در استان گلستان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • کارهای زیربنایی برای نگهداری استاندارد محصولات کشاورزی در مازندران اجرا شود
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه همکاری‌های فناورانه ایران و ترکیه نتایج خوبی را برجای می‌گذارد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رئیس جهاد دانشگاهی کشور وارد گلستان شد
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است