Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد شریعتمداری امروز (شنبه) در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ایجاد و توسعه تعاونی‌های جوانان که در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، گفت: انتخاب جوانان اندیشمند در عرصه مدیریت تحولی در کشور رقم می‌زند و داروی شفابخشی برای مشکلات است. 

وی تاکید کرد: حضور جوانان در عرصه مدیریت نه تنها در شعار بلکه در عمل نیز اتفاق بیافتد و شرایطی فراهم شود که مانند روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضور جوانان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر کار افزود: چنانچه حضور جوانان همچون روزهای نخست پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف و عرصه مدیریت تداوم داشت، وضع بهتری نسبت به امروز داشتیم. 

شریعتمداری اضافه کرد: دولت یازدهم و دوازدهم هم یکی از وعده‌های خود را توجه به جوانان اعلام کرد و در این زمینه اقدام ها و پایه‌ریزی خوبی انجام شد و مهمترین اقدام دولت در مدت باقیمانده اعتماد به جوانان درعرصه‌های مختلف است. 

وی درباره امضای تفاهم‌نامه ایجاد تعاونی جوانان گفت: پیشنهاد شد تا پایان امسال ١٠ میلیارد تومان منابع مالی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای این منظور تامین شود و تا سقف ١٠٠ میلیارد تومان منابع مالی از سود بانک توسعه تعاون از سال ٩٩ اختصاص یابد. 

شریعتمداری ابراز امیدواری کرد: این تفاهم نامه در حد کاغذ نباشد و ضمانت نامه هایی تا سقف ۵٠٠ میلیون تومان توسط صندوق ضمانت بخش تعاون هم صادر می‌شود. 

وزیر کار گفت: ۴٩٠ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ در کشور فعالیت می‌کنند که در بخش دوم این تفاهم‌نامه جوانان کارگر مورد هدف قرار دارند و در زمینه افزایش مهارت، مسایل بهداشت و سلامت و توجه به ورزش آنان مورد تاکید است.

برچسب‌ها محمد شریعتمداری بانک توسعه تعاون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد شریعتمداری بانک توسعه تعاون محمد شریعتمداری محمد شریعتمداری بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت نفت و گاز اروندان و اداره‌ کل شیلات خوزستان امضا شد