Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر آمنه آهنگرپور عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم به مدت ۲ سال به سمت مدیر گروه آموزشی فیزیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

به استناد ماده ۸ آیین­ نامه جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس دانشکده علوم، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، به مدت ۲ سال به سمت «مدیر گروه آموزشی فیزیک» منصوب می ­شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین خواجه در پیامی از تلاش‌های عبدالمحمد قلمبر دزفولی عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم در زمان تصدی مدیریت گروه آموزشی فیزیک این دانشکده تقدیر کرد و از او خواست مشروح تجربیات خود از جمله دستاورد‌ها و ناکامی ­ها، فرصت ­ها و چالش ­ها و پیشنهادات اجرایی برای مدیران بعدی را مکتوب نموده و برای بهره ­برداری آیندگان، به بانک مدیریت دانش نزد دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه هدیه نماید.

در حکمی دیگر رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، قاسم بستانی عضو هیئت‌علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مدت دو سال دیگر در سمت مدیر گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث این دانشکده، ابقاء شد.

در متن این حکم آمده است:

به استناد ماده ۸ آیین ­نامه جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده الهیات و معارف اسلامی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، از تاریخ ۹۸/۳/۳۱ به مدت ۲ سال در سمت «مدیر گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث» ابقاء می ­شوید.

خواجه در حکمی دیگر رحیم قاسمیه عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی را به مدت ۲ سال به سمت مدیر گروه آموزشی مدیریت این دانشکده، منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

به استناد ماده هشت آیین ­نامه جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، به مدت ۲ سال به سمت «مدیر گروه آموزشی مدیریت» منصوب می­ شوید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اخبار دانشجویی هیئت علمی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سجاد دادفرافزود :داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی شرکت کرده آمد .

وی افزود : آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در ۱۴ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه  گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم برقابت کردند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد