Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ترکمن از رفع تصرف از ۱۷۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان ترکمن خبر داد. تاریخ انتشار: 12:33 - 28 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۷۸۸

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، علیرضا مزیدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ترکمن از رفع تصرف از ۱۷۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی در شهرستان ترکمن خبر داد و بیان کرد: این اراضی شامل، مرتع، حریم رودخانه‌ها و راه ها، زمین‌های دولتی و سواحل این شهرستان است که طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ پس از رفع تصرف به بیت المال بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ترکمن ادامه داد: متصرفان در برخی از این اراضی ساحلی و مرتعی، سال‌ها کشاورزی می‌کردند که با حکم دادگاه رفع تصرف شد.   بیشتر بخوانید: آزادسازی ۶۳ هزار متر مربع از اراضی زراعی با ورود دادستانی آزادسازی بیش از شش هکتار از اراضی کشاورزی وی همچنین از بازپس گیری بیش از ۲۷۴ هزار مترمربع از زمین‌های دولتی این شهرستان طی امسال هم خبر داد و گفت: این اراضی مربوط به اداره راه و شهرسازی استان گلستان بود که از متصرفان پس گرفته شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ؛ سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن گفت: هزار متر مربع از اراضی ملی در منطقه گشت رودخان رفع تصرف شد.

علیرضا حسین زاده بابایی همچنین از تخریب چند بنای غیر مجاز ساخته شده در این زمین‌ها خبر داد و افزود: با باز پس گیری این زمین‌ها ۲ متصرف به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی با اشاره به اینکه ارزش این زمین‌ها در این منطقه حداقل متری ۸ میلیون تومان است، افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فومن برای صیانت از عرصه‌های طبیعی و ملی شبانه روز در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فومن از شهروندان و دوستداران محیط زیست خواست: در صورت مشاهده تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست موارد را در اسرع وقت به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • رفع تعرض از ۱۷۷ هکتار زمین دولتی
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان