Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده کشور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام تصویب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «معصومه ابتکار» ظهر امروز(۲۸ دی) در حاشیه بازدید از کارگاه چیت‌بافی هفت چشمه شهر ایلام در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون طرح‌های مختلفی از طرف معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان ایلام برای اجرا ابلاغ شده که امروز گزارش کار این طرح‌ها بیان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: همچنین بیستمین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در کشور امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان ایلام به تصویب می‌رسد. 

 

ابتکار با اشاره به اینکه این سند  موجب رشد کمی و کیفی وضعیت زنان در محیط خانواده و اجتماع می‌شود، افزود: این سند کاربردی و راهگشا بوده و راهبردی برای ارتقای بهبود وضعیت زنان در ‌زمینه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و تولید است،

 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ظرفیت های بالای تولید صنایع دستی در ایلام، تصریح کرد: با توجه به این ظرفیت‌ها، باید حضور زنان در عرصه تولید و اشتغال با حمایت مسئولان توسعه بیشتری پیدا کند.        

 

ابتکار تصریح کرد: خوشبختانه مسئولان استان فضا را برای فعالیت‌های اقتصادی زنان به ویژه در حوزه تولید صنایع‌دستی و محصولات بومی فراهم کرده‌اند.

 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موارد در تولیدات زنان در حوزه‌های مختلف از جمله صنایع‌دستی فراهم شدن شرایط فروش و عرضه آنها به بازار است و زنان باید قوی‌تر و بهتر از گذشته با بازار ارتباط بگیرند و درآمد کسب کنند.   

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه مسجد مسجد فهما رویداد ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی معصومه ابتکار ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۵۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا

 پارلمان اروپا در حمایت از مسائل حقوق بشری قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» محکوم شده است.   به گزارش ایرنا؛ در این قطعنامه که با ۵۱۶ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۲۷ رای ممتنع به تصویب رسید، آنچه «سیاست گروگان‌گیری از سوی ایران» نامیده شده محکوم و از اتحادیه اروپا خواسته شده که یک راهبرد مشترک را برای مقابله با این سیاست ادعایی از طریق تشکیل یک گروه ضربت اتخاذ کند.   در این قطعنامه بر لزوم آزادی بی‌قید و شرط کامران قادری و مسعود مصاحب نیز تاکید کرده است که خرداد ماه گذشته به دلایل انسان‌دوستانه آزاد شدند.   قانون‌گذاران اروپایی همچنین، درخواست افزودن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و همچنین تحریم رئیس جمهوری ایران را تکرار کرده اند.   گفتنی است که تصمیمات پارلمان اروپا پیشنهادی محسوب می‌شود و اتخاذ تصمیم‌ نهایی با شورای اروپاست. شورای اروپا هم در خصوص مواردی نظیر این مورد بر مبنای اجماع و نه اکثریت، تصمیم‌گیری می‌کند. در واقع قطعنامه‌های پارلمان اروپا سندی غیر الزام‌آور است و نمی‌تواند شورای اروپا را ملزم به اجرای آن کند. بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • طرح پزشک خانواده طرحی برای ارتقای نظام سلامت
  • تاثیر فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • تاثیر فرهنگ فرهنگ ‌بر سلامت خانواده ‌
  • ایالت تِنسی لایحه حمل سلاح برای آموزگاران را تصویب کرد!
  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا