Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:16:10 GMT

پلیس آماده تامین امنیت انتخابات است

تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۶۰۴۹۷

پلیس آماده تامین امنیت انتخابات است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی اکبر جاویدان در جلسه‌ای که ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسنیه محمد رسول الله (ص) ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است که مردم نمایندگان خود را برای قانونگذاری انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: این رویداد مهم نیازمند زیرساخت‌هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت‌ها بحث تأمین امنیت است که پلیس متولی آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.

وی تاکید کرد: این امنیت چه در حوزه‌های رأی گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تأمین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچک‌ترین ناامنی را عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه‌های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهمی و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید.

کد خبر 4828519

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی نیروی انتظامی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف بوشهر شهرکرد ایلام سیل سیستان و بلوچستان سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۶۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار جهانبخش در تشریح این خبر گفت: به دنبال بروز یک حرکت غیر قانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و شب گذشته با هماهنگی مرجع قضایی تعداد ۶ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئناً پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می کنند اگر در صحنه پلیس با آنها مواجه شود، برخورد کوبنده تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است